رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
  • کد خبر : 7189
  • چاپ خبر : احداث ۱۰ مرکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی در سال آینده

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث ۱۰ مرکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای سال آینده در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

به گزارش شورانیوز از قم ، ولی‌الله بیاتی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح مقداد و افزایش ۶۰ هزار مترمربع فضای سبز شهری، با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه پروژه مقداد اظهار داشت: پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در حال تکمیل است و امیدواریم تا پایان سال و اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری سایر پروژه‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه متولیان پروژه‌ها به‌صورت سه شیفت کار می‌کنند، افزود: هماهنگی و همکاری بین مسئولان مدیریت شهری برقرار است که بر سرعت پیشرفت پروژه‌ها مؤثر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه این پروژه شامل ۶۰ هزار مترمربع فضای سبز است، تصریح کرد: بخش فضای سبز این پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین شهرداری قم ۱۳۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده به‌منظور حفظ و توسعه فضای سبز شهر پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال قبل حدود ۷۱ درصد به بودجه فضای سبز سال ۹۵ افزوده‌شده است.

وی بابیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری در زمینه هزینه‌های عادی و جاری قم، ۲ هزار میلیارد تومان بوده است،  تصریح کرد: این بودجه پیوستی با  ۲۰۰ میلیون یورویی برای خط A و ۳۰۰ میلیون یورو برای خط B  مترو نیز پیش‌بینی‌شده است.

بیاتی بابیان اینکه ۵/۱۷ درصد از بودجه سال ۹۶ برای هزینه‌های جاری در نظر گرفته‌شده است، گفت: باقی بودجه برای هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته‌شده است، که بخش عمده آن در احداث پل‌ها، توسعه رفت‌وآمد، دیون و فضای سبز، احداث مراکز فرهنگی تفریحی پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه احداث ۱۰ مرکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای سال آینده در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، ادامه داد: در نظر داریم تا در سال آینده دفتر جذب سرمایه‌گذاری را در قم دایر کرده و شهرداران مناطق نیز مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار