رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
  • کد خبر : 7182
  • چاپ خبر : زنجان را صفحه نمایش شهرهای دیگر نکنیم

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: زنجان را صفحه نمایش شهرهای دیگر نکنیم.

رزاق محمدی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: نصب بیلبوردها و استندهای تبلیغی سایر شهرها برای تبلیغات در میادین اصلی شهر زنجان پذیرفته شده نیست.

وی ضمن اعتراض به نصب تبلیغات یکی از بناهای گردشگری شهرهای دیگر در شهر زنجان، افزود: طی روزهای گذشته شاهد اعتراضات زیادی از طرف شهروندان نسبت به این اقدام شهرداری بودیم.

رئیس کمسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید در شهر زنجان تولیدات بومی برای معرفی ظرفیت های گردشگری شهر داشته باشیم، اظهار داشت: به خاطر چند میلیون پول نباید شهر را تبدیل به ویترین نمایش شهر دیگر بکنیم.

محمدی تاکید کرد: اگر قصد بر نگاه کلان و عمومی بر حوزه گردشگری است بهتر اینکه مشابه این تبلیغ در شهر هدف صورت گرفته و به صورت دو طرفه این اقدام عملیاتی می شد.

عضو شورای شهر زنجان ترویج و توسعه داشته های بومی شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت مستمر از شهردار زنجان صورت گرفته اما این دلیل بر عدم انتقاد در زمان بروز اشتباهات نمی شود.

محمدی به انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه کمیسیون عمران اشاره کرد و اظهار داشت: برخی جلسات برای شهر زنجان دارای اهمیت زیادی بوده و مسئولان باید برای حضور در آن اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کمسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان جلسه اخیر این کمسیون را یادآور شد و تاکید کرد: در این جلسه در خصوص وضعیت آب های جاری و سرازیر شدن آن به باغات جنوب شهر بحث های مفصلی صورت گرفت و کارشناسان بر مضر و خطرناک بودن آن برای بهداشت و محیط زیست شهروندان تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار