رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷
  • کد خبر : 7165
  • چاپ خبر : تاکید بر ریسک‌پذیری مدیران شهرداری همدان در اجرای پروژه‌ها

رئیس شورای شهر همدان بر ریسک‌پذیری مدیران شهرداری همدان در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای پیاده‌راه بوعلی حرکتی شجاعانه بود.

به گزارش شورانیوز ازهمدان، رضا میرزایی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران پروژه پیاده‌راه بوعلی اظهار داشت: تعامل و همکاری که در راستای اجرای این طرح بین سازمان‌های شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و ادارات مربوطه ایجاد شده بود نمود یک مدیریت واحد شهری را نشان داد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه اجرای پروژه پیاده راه بوعلی مربوط به سال‌های گذشته است، افزود: مدیر منطقه یک شهرداری همدان در شروع و اجرای طرح با جسارت و شجاعانه وارد شد و طرح را با حمایت شهرداری و شورا و کمک دیگر عوامل به خوبی به سرانجام رساند.

میرزایی کارنامه شهرداری همدان در سال ۹۵  را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علی رغم کمبود منابع مالی شهرداری همدان امسال پروژه‌های خوبی از جمله پیاده‌راه بوعلی، فرهنگسراها، مرکز همایش‌های بین المللی و قرآنی، پارکینگ‌های عمومی و سیستم یکپارچه سازی الکترونیکی شهرداری را انجام داده است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در سال جدید مدیران شهرداری جسارت و ریسک پذیری بالاتری داشته باشند تا شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های موثر و بیشتری در سطح شهر باشیم.

فرماندار همدان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شورا و شهرداری در اجرای پروژه پیاده‌راه بوعلی گفت: در ابتدای شروع اجرای طرح نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان اعلام می‌شد که در نتیجه پیشرفت کار و چهره‌ای زیبا از شهر حاصل و منجر به رضایتمندی شهروندان شد.

علی تعالی بیان کرد: مهم‌ترین معضل اجتماعی که باعث شد این طرح در ابتدا جذابیت نداشته باشد حضور دست فروشان بود که خوشبختانه با آماده سازی مقدماتی کار ساماندهی دست فروشان به خوبی انجام شد و در این راستا همکاری و کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بسیار کمک کننده بود.

سید مصطفی رسولی شهردار همدان هم در این مراسم از حمایت شورای شهر همدان در ادامه روند اجرای پروژه پیاده‌راه بوعلی گفت: اجرای این طرح به خوبی پیش نمی‌رفت مگر با همکاری و کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی و همت نیروهای شهرداری، شهروندان و اصناف و کسبه، که این همکاری قابل تقدیر و ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار