رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
  • کد خبر : 7139
  • چاپ خبر : شورای شهر یاسوج اسیر اختلاف سلیقه‌ها به معنی فراموشی توسعه و رفاه شهروندان نیست

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه شورای شهر یاسوج اسیر اختلاف سلیقه‌ها به معنی فراموشی توسعه و رفاه شهروندان نیست، گفت: با همدلی و همزبانی بسیاری از لوایح و طرح‌ها در جهت آبادانی شهر به تصویب همه اعضای شورا می‌رسد.

به گزارش شورانیوز از یاسوج ، سید هدایت اکبری اظهار داشت: تلاش شورای اسلامی شهر یاسوج ارتقاء شاخص‌های گردشگری بوده که تا حدودی با تلاش شهرداری محقق شده ولی تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط  شورای اسلامی و شهرداری یاسوج نخستین نمازخانه و حسینیه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در پارک آبشار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اکبری با تاکید بر اینکه گردشگران شهر یاسوج به عنوان یکی از قطب‌های جدید جذب گردشگری در ایام مختلف سال با مشکل اسکان روبه‌رو بوده است ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری امسال چهار بوستان شهری شامل غدیر، چشمه نباتی، ولایت و بانوان به میزان ۴۰ هکتار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با وجود اقدامات اساسی و تاثیرگذار در حوزه زیرساخت گردشگری در شهر یاسوج هم اکنون ضعف زیرساخت‌های گردشگری و ترافیک دو معضل اصلی این شهر است.

رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه مهمترین دغدغه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج خدمت بی منت به مردم و ارتقاء شاخصه‌های شهری است عنوان کرد: لوایح وطرح‌ها در شورای شهر در سه بخش کوتاه، میان و بلند مدت برای شهریاسوج مصوب واجرا می‌شود.

اکبری عملکرد شورای اسلامی شهریاسوج را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اختلاف سلیقه در هر مجموعه‌ای وجود دارد اما با همدلی و همزبانی بسیاری از لوایح و طرح‌ها در جهت آبادانی شهریاسوج به تصویب می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار