رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
  • کد خبر : 7103
  • چاپ خبر : تایید حکم تعلیق یکی از اعضای شورای شهرکرمانشاه

رییس شورای شهر کرمانشاه از تعلیق عضویت یکی از اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش شورانیوز از کرمانشاه ،سیدجواد جعفری، با تایید حکم تعلیق یکی از اعضای شورای شهر، گفت: طی نامه‌ای از سوی فرمانداری کرمانشاه اعلام شد که تا اطلاع ثانوی عضویت یکی از اعضای شورای شهر به حالت تعلیق درآمده است.
وی افزود: در این نامه از تعلیق صحبت شده، نه سلب عضویت و قطعا این عضو شورا در این زمینه پیگیر خواهد شد تا حکم نهایی در زمینه برائت یا سلب عضویت صادر شود.
جعفری خاطرنشان کرد: هر آن احتمال دارد این حکم لغو شده و این عضو به شورای شهر برگردد، کمااینکه در گذشته نیز چند مورد اینچنینی را شاهد بودیم.
وی در خصوص دلایل این تعلیق، گفت: در این زمینه ما تنها نامه فرمانداری را دریافت کردیم که دلایل آن عنوان نشده است.
رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه اعضای شورا باید ۱۵ نفر باشند، گفت: در همین راستا تا زمان تعیین تکلیف حکم این عضو شورا، فرماندار باید هماهنگی‌های لازم را برای حضور عضو علی‌البدل در شورا انجام دهند.
وی افزود: تا زمان مشخص شدن حکم این عضو شورای شهر، عضو علی البدل جایگزین او خواهد شد.
جعفری در پایان از همه فعالین رسانه ای خواست تا زمان مشخص شدن حکم نهایی در خصوص دلایل این حکم به پیش داوری و قضاوت نپرداخته و از دامن زدن به شایعات در این زمینه خودداری کنند، زیرا عضویت این عضو شورا فعلا به حالت تعلیق درآمده و سلب عضویتی صورت نگرفته است.
حجت الاسلام رضا زین الدین سخنگوی شورای شهر کرمانشاه نیز در خصوص دلایل این تعلیق گفت: این عضو شورا پیش از عضویت در شورا پرونده ای داشته که هم اکنون با حکم مقام قضایی مبنی بر صدور کیفرخواست، حضور او به حالت تعلیق درآمده است.
وی افزود: بر اساس قانون، علی حمیدی فر عضو علی البدل شورا، جایگزین عضو تعلیق شده خواهد شد

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار