رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر : 7091
  • چاپ خبر : رقم سنگینی از پروژه ها در سطح شهر کرمان در حال انجام است

رییس شورای شهر کرمان گفت:  شهر کرمان به صورت یک کارگاه بسیار بزرگ در حال انجام عملیات اجرایی در سراسر آن است و شهرداری به عنوان متولی این کارها زحمت بسیار زیادی را می کشد.

به گزارش شورانیوز از کرمان ، علی اکبر مشرفی در اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی اداری و مرکز مجتمع تجاری اداری برلیان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی هر چند وضعیت رو به بهبود است امیدواریم در سال های آینده از وضعیت بهتری برخوردار باشیم .

وی افزود: علیرغم کاهش چشمگیر درآمد شهرداری رقم سنگینی از پروژه ها در سطح شهر کرمان در حال انجام است که خوشبختانه شهرداری تا به الان توانسته است از عهده انجام این پروژه ها بربیاید.

مشرفی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرمان همیشه هماهنگی های لازم را با شهرداری داشته است گفت:  مصوبات و ارشاداتی که شورای شهر داشته است همواره نشان دهنده ی این بوده که در کنار شهردار محترم قرار داشته اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انشاءالله ما در آینده نزدیک بتوانیم کرمان را شهری بزرگ ، زیبا و سرسبز در دنیا ببینیم، خاطرنشان کرد: غیر از تقاطع های غیر همسطح که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود تعداد زیادی پارک در حال انجام است  که در حال حاضر ۱۲ پارک در سطح شهر کرمان در حال ساخت می باشد.

رییس شورای شهر کرمان  گفت: خانه های فرهنگ، پارک بانوان در هر منطقه و کارهای بسیار زیاد دیگری در سطح شهر کرمان در حال انجام است و موسسه مالی و اعتباری ملل کارهای بسیار خوبی را در کرمان انجام می دهد که مهم ترین و بزرگترین آن ها هتل بسیار زیبای باغ کرمان است که امیدواریم در سال های اینده این هتل به افتتاح و باعث رشد گردشگری در سطح شهر کرمان شود.

وی ضمن تشکر از سرمایه گذاران این بخش به عنوان نماینده مردم کرمان در شورا گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت گردشگری بسیار بالایی که در شهر کرمان داریم آینده شهر کرمان گردشگری است و لازمه گردشگری نیز زیرساخت هایی چون ساخت هتل است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار