رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : 7078
  • چاپ خبر : لزوم ایجاد شهرک سلامت
حسین غیاثوند

لزوم ایجاد شهرک سلامت

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرک سلامت با هدف بررسی وضعیت سلامت شهروندان در قزوین ایجاد شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین ، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، لایحه کمک جهاد دانشگاهی از شهرداری قزوین برای کمک به بیماران سرطان و ناباوری نیازمند مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: در این لایحه نباید به دید عام‌المنفعه نگاه کرد زیرا جهاد دانشگاهی مجموعه جهادی است و فعالیت‌های مطلوبی در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی انجام می‌دهد تا بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

حسین غیاثوند با اشاره به اینکه سلامت شهروندان قزوینی مهم است و باید به آن اهمیت خاصی قائل شد، افزود: برخی از مردم که مبتلا به بیماری همانند سرطان می‌شوند، به دلیل ترس هزینه‌های درمانی، از انجام مراحل درمانی خودداری می‌کنند و جرأت مراجعه به بیمارستان را ندارند.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت در قزوین اجرا شده است، تصریح کرد: این تحول ایجاد شده جوابگوی تأمین هزینه‌های بیماران نیست به همین دلیل باید مجموعه مدیریت شهری در انجام هر کاری که منجر به کمک‌رسانی به این بیماران می‌شود، کوتاهی نکنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: پرداخت مبلغ ۸۲ میلیون تومانی شهرداری به مؤسسه خیریه رقم بالایی نیست و می‌تواند چنین همراهی را داشته باشد و در قالب ماده ۱۶ در تأمین این اعتبار مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

غیاثوند خاطرنشان کرد: شهرک سلامت در اصفهان دایر شده و در این شهرک موضوعات درمانی شهروندان انجام می‌شود و وضعیت سلامتی آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، چنین شهرکی باید در قزوین هم برپا شود.

این عضو شورا بیان کرد: طرح‌هایی در حوزه سلامت باید در شهر قزوین اجرا کرد که نفع آن نصیب شهروندان قزوینی شود و آن‌ها خدمات چنین طرح‌هایی را در زندگی لمس کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: کمک به مؤسسه‌های خیریه با هدف کمک به بیماران صعب‌العلاج در دستور کار مجموعه مدیریت شهری باشد زیرا انجام چنین کارهایی خدمت به مردم است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار