رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر : 7054
  • چاپ خبر : لزوم لغو مجوز برج باغ ها

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: به منظور حفظ و صیانت از باغات شهر تهران باید مجوز برج باغ ها لغو شود.

به گزارش شورانیوز از تهران ،محمد سالاری در سیصد و سی و پنجمین جلسه غیرعلنی شورا با اشاره به جلسات مشترک بین کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسات مختلف به این نتیجه رسیدیم که تداوم اجرای مجوز برج باغ ها خسارات جبران ناپذیری به شهر تهران وارد می کند.
وی گفت: پیشنهاد می کنیم لغو این مصوبه در دستور جلسه شورای شهر قرار گرفته و ساخت و ساز در باغات در حد تراکم املاک مجاور باشد.
اعتراض به تغییر نام فلکه اول و سوم تهرانپارس
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و معماری شورای شهر تهران همچنین به تغییر نام میدان فلکه اول و سوم تهران پارس انتقاد کرد و گفت: اسم های پیشنهاد شده برای میادین اول و سوم تهرانپارس از سوی کمیته نامگذاری اسامی مورد احترام و از باورهای دینی همه ما است و بهتر است امکانی بهتر و در خور شان این اسامی برای آنها در نظر گرفته شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تمامی شهروندان تهرانی و مردم سراسرکشور دهه های مختلف با اسامی فلکه اول تا چهارم تهرانپارس مانوس شده اند تغییر این اسامی به هیچ عنوان مصلحت نیست.
وی اظهار کرد: از زمان طرح این نام ها ساکنان این مناطق طومارهای اعتراض خود را به دفتر چند عضو شورا ارسال کرده اند.
بر اساس این گزارش با اعضای شورای شهر تهران در جلسه هفته گذشته این شورا به پیشنهاد کمیسیون نامگذاری مبنی بر تغییر نام میادین فلکه اول و سوم تهرانپارس به سجادیه و قمربنی هاشم، رای دادند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار