رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر : 7033
  • چاپ خبر : تحقق ۱۸۰ میلیارد تومانی بودجه مصوب شهرداری اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون از بودجه مصوب ۲۹۷ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل ۱۸۰ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، علی هدایتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه استان اردبیل ، اظهار کرد: مانده اعتبار امسال ۱۱۳ میلیارد تومان است که قرار است در قالب متمم تا پایان سال این رقم در بخش های مختلف تحقق پیدا کند.

وی افزود: از محل ارزش افزوده ۱۸ میلیارد تومان، بدهی ها ۱۵ میلیارد تومان، طلب شهرداری ۷۸ میلیارد تومان طلب دریافتی شهرداری و سایر وصولی ها برآورد شده است که تلاش خواهیم کرد تا بخش عمده ای از درآمد امسال تحقق پیدا کند.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه متمم بودجه امسال در مجموع با رقم ۲۷۳ میلیارد تومان بسته شده است تصریح کرد: ما با بررسی های همه جانبه شهرداری را موظف کردیم تا ۱۱۳ میلیارد تومان منابع درآمدی خود را در روزهای پایانی سال از راه فروش املاک، ارزش افزوده، وصولی ادارات و سایر وصولی ها تامین کند که پیش بینی می کنیم از این رقم ۹۳ میلیارد تومان آن قابل تحقق باشد.

هدایتی گفت: به نسبت بودجه مصوب ۹۲ درصد اعتبار امسال قابل تحقق است و ما به پیشنهاد شهرداری مبنی بر محاسبه مجزای تحفیفات مقرر کردیم تا این کار از سال آینده در دستور کار امور مالی شهرداری اردبیل قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ما به نسبت استان های مشابه خود از لحاظ بودجه ای و درآمد و نسبت هزینه به درآمد وضعیت مناسبی را داریم به طوری که باید تلاشمان بر این باشد تا بخشی از این منابع از طریق جذب طرح های مشارکتی انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه استان اردبیل با بیان اینکه هزینه و درآمد ما در طول ۱۲ ماه به دلیل شرایط اقلیمی خاص اردبیل هماهنگ جلو نمی رود اظهار داشت: ما در نیمه اول سال باید بیشترین هزینه را نسبت به درآمد انجام دهیم و در نیمه دوم سال نیز بیشترین تمرکز بر کسب درآمد و کنترل هزینه کردهاست که قطعا این شرایط برخی کاستی ها و انحرافاتی را به وجود می آورد که امیدواریم به معنای واقع بینانه در برنامه ریزی ها بودجه سالانه را مورد دقت نظر و توجه قرار دهیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار