رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر : 7031
  • چاپ خبر : نشاط عمومی در گرو تأمین سلامت روح و جسم افراد

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران، ‌گفت: هزینه برای تأمین سلامت جانی افراد سرمایه‌گذاری در راستای تقویت نشاط عمومی جامعه است.

به گزارش شورانیوز از یزد ، سپنتا نیکنام در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثریت اعضای شورای شهر برگزار شد،  با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از راکبین موتورسیکلت در سطح شهر یزد فاقد کلاه‌ایمنی استاندار و مناسب هستند.

وی تدوین برنامه‌های آموزشی و تبیینی به منظور آگاه‌سازی قشر جوان در مورد ضرورت استفاده از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت را ضروری دانست و بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد می‌تواند با تأمین اعتبار لازم نسبت به تهیه تعدادی کلاه ایمنی استاندارد اقدام کرده و رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد اهدا کلاه ایمنی رایگان را از جمله اقدامات فرهنگی مناسب در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران عنوان کرد و ادامه داد: هزینه برای تأمین سلامت جانی افراد سرمایه‌گذاری در راستای تقویت نشاط عمومی جامعه است.

نیکنام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توسعه فرهنگی جامعه مستلزم برخورداری از سلامت روح و جسم افراد است، خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان ارکان اصلی توسعه پیشرفت نقش مهمی در سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات و مصوبات شورای اسلامی شهر یزد در مورد تأمین سلامت و ارتقای فرهنگ عمومی تصریح کرد: بحث اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران در راستای اقدامات و تصمیمات قبلی شورای شهر یزد است.

وی در پایان استفاده از ظرفیت‌های بومی را از دیگر راهکارهای ارائه خدمات به مردم دانست و تأکید کرد: کاهش تلفات جاده‌ای و شهری و ارائه خدمات به روز و مورد نیاز در دستور کار جدی مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار