رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
  • کد خبر : 7000
  • چاپ خبر : تاکسی‌داران همدان عوارض سالیانه نوسازی ناوگان نمی‌پردازند

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان از معافیت عوارض تعدادی از تاکسیرانان همدان خبر داد و گفت: برای ایجاد انگیزه در بین تاکسیرانان در دفترچه عوارضی سال ۹۶ معافیت آنان مصوب شد.

به گزارش شورانیوز از همدان ، حسین قراباغی در جمع خبرنگاران به وضعیت و روند خدمات‌دهی به جامعه تاکسیرانان همدان اشاره کرد و به تشریح برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و افزود: جامعه تاکسیرانان جامعه‌ای اثرگذار هستند که با ایجاد جو نشاط و انگیزه بالای خدمت‌رسانی در آنها می‌توان نشاط را به جامعه منتقل کرد.
وی با اشاره به نقش تاکسیرانان در ایجاد فضای با نشاط در جامعه بیان کرد: هر تاکسیران با خانواده‌ای چند نفره مواجه است که در جمع با خانواده‌ای چندین هزار نفری روبه‌رو می‌شویم که می‌توان با تکالیفی که بر عهده سازمان تاکسیرانی در موضوعاتی چون مراسم و جشن‌ها گذاشته شده در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه قدم‌های موثری برداشت.
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی همدان توجه به مسائل و مشکلات تاکسیرانان را از جمله اهداف مهم شورای اسلامی شهر بیان کرد و گفتد: در جلسه‌ای مسائل و دغدغه‌های تاکسیرانان مطرح و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.
قراباغی در ادامه حذف عوارض نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تخفیف در عوارض نوسازی منازل مسکونی تاکسیرانان، کاهش عوارض واگذاری امتیاز تاکسی و توسعه ناوگان را از جمله تصمیمات اتخاذ شده در راستای کمک به جامعه تاکسیرانی عنوان کرد.
وی در تشریح تصمیمات اتخاذ شده گفت: در مورد عوارض نوسازی ناوگان تاکسیرانی که تقریبا هر سال درصدی از مبلغ تاکسی کسر می‌شد در سال آینده این میزان کسر نخواهد شد.
قراباغی افزود: در مورد عوارض نوسازی منازل مسکونی تاکسیرانان نیز در سال ۹۶ مقرر شد تخفیف ۵۰ درصدی لحاظ شود.
وی از کاهش عوارض واگذاری امتیاز تاکسی در سال آتی خبر داد و گفت: در سال‌های قبل عوارض سالیانه واگذاری امتیاز و نوسازی ناوگان ۳ درصد بود که در دفترچه عوارض سال ۹۶ این میزان به یک درصد کاهش یافت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای همدان در ادامه مناسب‌سازی آژانس‌های بی‌سیم را از دیگر اقدامات مصوب شده شورا عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار