رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
  • کد خبر : 6983
  • چاپ خبر : لزوم افزایش سرانه سلامت و ورزش

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اتخاذ سیاست های اجرایی با هدف افزایش سرانه ورزشی در این کلانشهر تاکید کرد و افزود: تلاش برای رفع موانع پیش رو در اجرای سوله های ورزشی در مناطق ۱۲ گانه نیز امری مهم است.

به گزارش شورانیوز از کرج ، غفور قاسم پور ، با بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش سرانه سلامت و ورزش از رویکردهای دوره چهارم شورای شهر کرج بوده است.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر کرج مبنی بر احداث ۱۲ سوله ورزشی در مناطق دوازده گانه شهر عنوان کرد: در این راستا باید موانعی که سد راه اجرای این پروژه است، بررسی شود؛ تا با رفع آن اقدام به افزایش سرانه ورزشی شهر نمائیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه برنامه ریزی در مسیر توسعه ورزش افزایش سرانه های ورزشی را به همراه دارد، افزود: هم اکنون میزان امکانات و فضاهای ورزشی در این کلانشهر متناسب با جمعیت کرج نیست و لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه بیش از پیش اندیشیده شود.

قاسم پور ادامه داد: در همین راستا باید تلاش کنیم تا کمبودهای مناطق مختلف شناسایی و براساس اولویت‌ها اقدامات لازم برای ساخت و توسعه فضاهای ورزشی در مناطق مختلف صورت پذیرد.

عضو شورای شهر کرج سلامتی جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای اینکه به این مهم بیش از پیش دست پیدا کنیم لازم است تا میزان سرانه‌های ورزشی را به استانداردها برسانیم و امکانات را توسعه دهیم.

عضو شورای اسلامی اسلامی شهر کرج تاکید کرد: نهادها و ارگان های مرتبط همچون اداره ورزش و جوانان که نگاه تخصصی و حرفه ای به حوزه ورزش دارد باید وارد عمل شده و با همکاری مدیریت شهری کرج با رفع موانع اجرای پروژه احداث سوله های ورزشی را سرعت ببخشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار