رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
  • کد خبر : 6975
  • چاپ خبر : لزوم تعامل دو سویه بین مالک و شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به وضعیت رکود اقتصادی حاکم در کشور و عدم فروش به موقع ملک توسط مالکین و پرداخت به موقع بدهکاران به شهرداری ، باید تعامل دو سویه بین مالک و شهرداری قوت بگیرد.

به گزارش شورانیوز از کرج ، میر ابراهیم صدیق  با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر شهرداری با بدهکاران و فراهم آوردن زمینه های مساعد جهت دریافت مطالبات قانونی مجموعه شهرداری، عنوان کرد: مسئولان در این خصوص باید از انجام برخوردهای سلیقه ای خودداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرجبا عنوان اینکه شهروندان با مشاهده بنر نصب شده بر روی ملک قطعا از خرید ملک پشیمان می شوند، افزود: در این بین مالک نیز متضرر گردیده و دیگر شرایط لازم برای پرداخت بدهی شهرداری را نخواهد داشت.

به گفته صدیق دین اسلام بر رفتار تعاملی و دوستانه تاکید فراوان داشته و ما نیز به تبعیت از دین خود باید به سمتی پیش رویم تا با رفتار تعاملی اعتماد شهروندان را جلب نمائیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: شهرداری کرج باید به دور از وارد آوردن فشار بیش از حد به مودیان بدهکار، زمینه اعتماد شهروندان به جامعه شهری و مسئولان مدیریت شهری را فراهم کند.

میر ابراهیم صدیق در پایان سخنان خود پیشنهاد داد: شهرداری بدهکاران را به سمت دریافت تسهیلات از بانک شهر هدایت کند تا مالکین بتوانند با دریافت تسهیلات به تسویه حساب مالی خود به شهرداری اقدام کنند و شهروندان با اعتماد بیشتر و خیالی آسوده تر اقدام به فروش ملک خود نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار