رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر : 6942
  • چاپ خبر : آمادگی شهرداری‌ها برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر

شهردارخرم‌آباد گفت: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر شهرداری‌ها آمادگی کامل را برای همکاری با شورای مبارزه با موادمخدر را دارند.

به گزارش شورانیوز از خرم‌آباد، یحیی عیدی بیرانوند در حاشیه جلسه کارگروه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تخریب ملکی که در کوی فلسطین انجام شد، کاملا قانونی بوده‌ است.

وی عنوان کرد: منطقه‌ کوی فلسطین دارای ۳۳ هزار نفر جمعیت است و این در حالی بوده که احداث پارک و فضای سبز از مطالبات این مردم است.

شهردارخرم‌آباد افزود: چندی پیش برای پاسخ به این درخواست زمینی به منظور احداث فضای‌سبز این منطقه در نظر گرفته شد.

عیدی بیرانوند بیان کرد: این زمین که ۱۱ هزار متر مربع مساحت دارد، چند ساختمان سازمانی در آن وجود داشت که طبق قانون و پرداخت خسارت به اداره راه‌ و شهرسازی و منابع طبیعی زمین را مطالبه کردیم‌.

وی با اشاره به اینکه برای تخریب ملک گفته شده، قیمت‌گذاری شد و چند اخطاریه برای ‌آن‌ها فرستاده شده، گفت: ساکنان ملک آن‌ را تخلیه کرده و تخریب در صورتی انجام شده که ساختمان کاملا تخلیه شده است.

این مسوول اضافه کرد: فیلم پخش شده در فضای مجازی کاملا کذب است و شش ساعت بعد از تخریب با صحنه‌سازی افراد سودجو که به‌ دنبال تخریب نام شهرداری بوده‌اند، گرفته شده‌است.

عیدی بیرانوند یادآورشد: بعد از پخش فیلم در فضای مجازی ما توافق نامه‌ای که با صاحب ملک فوق امضا کرده ‌بودیم را منتشر کردیم و پخش کنندگان فیلم نیز از ما عذرخواهی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار