رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
  • کد خبر : 6928
  • چاپ خبر : رشد ۷ درصدی بودجه ۹۶/اتمام فاز نخست تملک هادی‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۹۶، فاز نخست پروزه تملک پلاک‌های هادی‌آباد به اتمام می‌رسد.

به گزارش شورانیوز از قزوین، حسین غیاثوند  با اشاره به طرح تملک و بازگشایی مسیرها، کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهر قزوین اظهار داشت: این طرح در بافت فرسوده همانند خیابان تبریز، کوچه محمدیه و مناطق جنوبی اجرا می‌شود.

وی افزود: در بودجه ۹۶ شهرداری قزوین به تملک اضطراری برخی از نقاط شهر قزوین هم توجه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه پروژه تملک پلاک‌های هادی‌آباد در بودجه ۹۶، پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: با اختصاص این اعتبار سال آینده فاز نخست پروژه تملک پلاک‌های هادی‌آباد به اتمام می‌رسد.

* اختصاص ۱۰ میلیارد تومان در تملک امامزاده حسین(ع)

غیاثوند با اشاره به اینکه همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تملک پلاک‌های امامزاده حسین(ع) در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با اختصاص اعتبار فوق تمام نمی‌شود اما سرعت مطلوبی به خود می‌گیرد.

این عضو شورا افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه هم باید سهم خود را در تملک طرح امامزاده حسین(ع) اختصاص دهند تا این طرح با سرعت بیشتری اجرا شود.

* شورا بودجه ۹۶ را به شهرداری تقدیم کرد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین به موقع در صحن شورای اسلامی شهر قزوین به رئیس و اعضا تحویل داده شده است، بیان کرد: تحقق این مهم کار ارزشمندی بوده زیرا برخی از شهرداری‌ها هنوز بودجه به شورا تحویل ندادند، مطلب فوق بیانگر توانمندی شهرداری قزوین در فرآیند بودجه‌نویسی است.

غیاثوند خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین طی جلسات فشرده با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری ردیف‌ها و کدهای بودجه را بررسی کردند و در موعد مقرر نیز به شهرداری قزوین ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه بخش بسیاری از بودجه شهرداری قزوین محقق شده است، ابراز کرد: این نشان از دقت تدوین و بررسی بودجه دارد که توسط اعضای شورا و شهرداری به موقع انجام می‌شود.

رشد ۷ درصدی بودجه ۹۶

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است، مطرح کرد: در این بودجه به مناطق کمتر توسعه یافته، اجرای پروژه‌های کمی و کیفی در مناطق توسعه‌یافته و احداث پارک‌ها، فرهنگسراها و فضاهای زیباسازی توجه ویژه‌ای شده است.

غیاثوند ادامه داد: همچنین در بودجه یاد شده، پروژه‌های بهبود عبور و مرور ترافیکی، احیای ناوگان حمل و نقل، پروژه‌های کوچک مقیاس و زود بازده و پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار