رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر : 6896
  • چاپ خبر : پرداخت سالانه ۹ میلیارد تومان یارانه حمل و نقل شهری در قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سالانه نزدیک به ۹ میلیارد تومان یارانه حمل و نقل شهری در قزوین پرداخت می‌شود در حالی که در حوزه یارانه کتاب و فرهنگ هنوز با مشکل روبه‌رو هستیم.

به گزارش شورانیوز از قزوین، احد چگینی صبح امروز در جلسه شورای شهر قزوین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر کشور ایران درگیر مشکلات فرهنگی متعددی است که نیاز است تا مسئولین در این حوزه با فعالیت‌های جدی وارد عرصه شوند.

وی افزود: شهرداری قزوین اگرچه در سالیان گذشته فعالیت‌های خوبی در عرصه فرهنگ داشته است ولی هنوز به اندازه کافی نتوانسته است از حوزه فرهنگ حمایت کند.

عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: اختصاص یارانه کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در کودکان و نوجوانان می‌تواند سبب شود تا نسل آینده کتابخوان برای کشور تربیت کنیم.

چگینی گفت: در حال حاضر شهرداری به منظور رفاه حال شهروندان در حوزه‌های مختلفی به ارائه یارانه پرداخت است ولی در حوزه یارانه کتاب هنوز به اندازه کافی کار انجام نشده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این یارانه کتاب در فرهنگسراهاو کتابخانه‌های شهرداری قزوین مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: اکنون کرایه ۸۰۰ تومانی اتوبوس در قزوین با یارانه به ۳۵۰ تا ۸۰۰ تومان رسیده است در حالی که در حوزه کتاب به چنین یارانه‌هایی به طور جدی نیاز است.

چگینی تصریح کرد: شهرداری باید در برنامه‌های خود به اختصاص یارانه‌های فرهنگی و کتاب توجه جدی داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار