رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر : 6885
  • چاپ خبر : سطح بودجه نویسی شهرداری بالا رفته

شهردار اردبیل گفت: سطح بودجه نویسی شهرداری بالا رفته و این نشان از جامعیت کار و تخصصی شدن هدفگذاری ها در این حوزه است.

به گزارش شورانیوز از اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از نقطه نظرات اعضای شورای شهر به ویژه در اصلاح بودجه نویسی و جامعیت این موضوع استفاده کرده ایم که اعضای شورای شهر نیز با تعابیر مختلف همچون یافته های جدید و زوایای پنهان بودجه و جامع بودن آن از این موضوع یاد کرده اند.

وی با بیان اینکه در این روش جدید و اصلاح یافته زوایای پنهان بودجه مشخص شده که این خود نمودی از جامعیت بودجه است خاطرنشان کرد: ما در متمم بودجه سال ۹۵ بخش اعمال تخفیفات را به صورت جداگانه ارائه کرده ایم و پیش بینی می کنیم در قالب این روش می توانیم بودجه سالانه را مورد محک و ارزیابی دقیق قرار دهیم.

شهردار اردبیل افزود: بودجه ۲۹۳ میلیارد تومانی شهرداری با ۸ درصد کاهش درآمد ابعاد مختلفی از تحقق و جامعیت بودجه سالانه را نشان می دهد به طوری که درآمد شهرداری اردبیل در قالب کدهای مشخص با تصویب اعضای شورای شهر کاملا تعیین شده است.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه ما براساس این کد و در قالب بودجه سالانه نسبت به کسب درآمد از عموم شهروندان اقدام می‌کنیم و در مقطعی از سال با مجوز شورای شهر اعمال تخفیف و ارائه خدمات بهتر را به مردم شاهد هستیم تصریح کرد: به هیچ وجه ما در ردیف جدید این منابع درآمدی را که بخشی از آنها به صورت تخفیف به مردم ارائه می شود نگنجانده ایم و سعی داریم از سال آینده در بخش درآمدی اعمال این تخفیف ها را به صورت جداگانه مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سطح بودجه نویسی شهرداری بالا رفته و این نشان از جامعیت کار و تخصصی شدن هدفگذاری ها در این حوزه است اضافه کرد: ما در سال آینده قطعا با خطا و انحراف کمتر سعی خواهیم کرد تا این اعمال تخفیف ها را در بودجه سالانه قرار دهیم تا برخی از دغدغه ها برطرف شود.

شهردار اردبیل اجرای برخی پروژه ها به روش مشارکتی در اردبیل را یادآور شد و گفت: در بسیاری از شهرهای کشور مرکز کنترل ترافیک با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اجرایی شده و ما سعی داریم از این روش در اردبیل نیز استفاده کنیم.

لطف اللهیان افزود: ما اجرای بسیاری از پروژه ها را در سطح شهر اردبیل به دلیل رکود اقتصادی در شهر با همکاری بخش خصوصی اجرا می کنیم که استفاده از این ظرفیت بهترین روش برای اجرای پروژه هاست.

وی خاطرنشان کرد: از سال آینده و با یک مکانیزم مناسب در امور مالی سعی خواهیم کرد تا آمار و ارقام تخفیفات ارائه شده به مردم را نیز در منابع درآمدی شهرداری اعمال کنیم که این کار را با مصوبه شورای شهر از ابتدای سال آینده آغاز خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار