رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر : 6876
  • چاپ خبر : مواجه شدن مصوبات شورای شهر سنندج با هزاران قانون و ممنوعیت

عضو شورای شهر سنندج گفت: مصوبات شورای شهر سنندج با هزاران قانون و ممنوعیت مواجه می‌شود.

به گزارش شورانیوز ازسنندج، سید انور رشیدی  در جلسه شورای شهر که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، با اشاره به روند کار بخش خصوصی اظهار داشت: شکی نداریم که نقدی بر روند کار شرکت‌های بخش خصوصی وجود دارد و متأسفانه مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.

وی گفت: برای حل مشکلات بخش خصوصی بهترین راه حل این است که در اتحادیه شرکت‌های بخش خصوصی ساختاری جدید مطرح و طبق چهارچوب تعریف شده پیش بروند.

عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه اتحادیه اتوبوسرانی مشکلات زیادی دارند، تصریح کرد: با توجه به نبود اعتبارات و بودجه نمی‌توانیم تقویت یارانه و بخش خصوصی را خوب پشتیبانی کنیم اما با در اختیار گذاشتن قطعه زمین تا بتوانند اتحادیه شرکت تعاونی را راه‌اندازی کنند می‌توانیم به آنها کمک و مقداری از مشکلات آنها را برداریم.

برخی مصوبات با هزاران قانون و ممنوعیت مواجه می‌شود

در ادامه فردین زمانی با اشاره به موافقت طرح واگذاری سوله پارک دیدگاه به کانون کوهنوردان سنندج اظهار داشت: جمع‌آوری و ساماندهی کارگران مهم است یا کانون ورزشی، و سوأل اینجاست که چرا برای واگذاری بیست سال در نظر گرفته شده و بلامانع است اما برخی مصوبات هم با هزاران قانون و ممنوعیت مواجه می‌شود.

با موافقت واگذاری سوله پارک دیدگاه سنندج به مدت ۲۰ سال مخالف هستم

در ادامه لیلا فروتن‌نژاد دیگر عضو شورای شهر سنندج با موافقت واگذاری سوله پارک دیدگاه سنندج به مدت بیست سال به کانون کوهنوردان مخالف بود و اظهار داشت: بنده معتقد هستم که این مکان برای همیشه توسط قشر خاصی مالکیت نمی‌شود و ممکن است بعداً برای شهرداری مشکلاتی نیز ایجاد کند.

سازمان اتوبوسرانی سنندج از گذشته به محل تبعیدگاه تبدیل شده بود

وفا اصلانی دیگر عضو شورای شهر سنندج اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی سنندج از گذشته به محل تبعیدگاه تبدیل شده بود که هر کس کار و فعالیتی نداشت به سازمان اتوبوسرانی منتقل داده می‌شد و علت حجم بسیار بالای نیروهای سازمان نیز همین است و خرج و دخل سازمان اتوبوسرانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار