رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • کد خبر : 6862
  • چاپ خبر : شدیداً با تغییر فرماندار اصفهان در این زمان مخالف بودیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر مسؤولان فکر کردند که با تغییراتی همچون تغییر فرماندار اصفهان می‌توانند انتخابات را به سمت و سوی‌ مدنظرشان ببرند اشتباه کرده‌اند، چرا که مردم در پاسخ به این گونه رفتارها جواب‌ عکس می‌دهند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، عدنان زادهوش در خصوص تغییر فرماندار اصفهان اظهار کرد: بدون توجه به اینکه چه کسی آمده و چه کسی می‌خواهد برود، تغییر فرماندار اصفهان انجام گرفت.

وی افزود: این تغییر فرماندار در زمان و مقطعی اتفاق افتاد که فرماندار اصفهان باید مجری سه انتخابات باشد و این را به مصلحت نمی‌بینیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارهای فرمانداری، مدیریت انتخابات است، تصریح کرد: در حالی فرماندار اصفهان عوض شد که ۵ سال و شش ماه از خدمت او می‌گذشت و این فرماندار چند انتخابات برگزار کرد که تقریباً بی‌نقص‌ترین نوع انتخابات بود.

وی با بیان اینکه شدیداً با تغییر فرماندار اصفهان در این زمان مخالف بودیم، تأکید کرد: این تغییر در این زمان و مقطع، یک تغییر عاقلانه مدیریتی به نظر نمی‌آمد.

زادهوش با بیان اینکه مسؤولان باید مقداری تدبیر به خرج دهند، خاطرنشان کرد: این بی‌تدبیری که در خصوص تغییر فرماندار اصفهان در پیش گرفتند در آینده برداشت‌های سیاسی برخی از اقشار را به همراه خواهد داشت که برخی قصد دارند تا نوع انتخابات را سیاسی کنند.

وی عنوان کرد: سیاسی شدن انتخابات بسیار بد است چرا که مردم به این نوع رفتارها پاسخ عملکرد معکوس می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به مسؤولان ابراز کرد: اگر مسؤولان فکر کردند که با تغییراتی همچون تغییر فرماندار اصفهان می‌توانند انتخابات را سمت ‌و سوی مدنظرشان ببرند اشتباه کرده‌اند، چرا که مردم در پاسخ به این گونه رفتارها جواب‌های برعکس می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار