رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
  • کد خبر : 6789
  • چاپ خبر : پیام شورای شهر قم به انتشار مقاله ای توهین آمیز

پیام شورای اسلامی شهر قم به مناسبت انتشار مقاله ای توهین آمیز و تفرقه افکن در یکی از نشریات استان قم

پیام شورای اسلامی شهر قم به مناسبت انتشار مقاله ای توهین آمیز و تفرقه افکن در یکی از نشریات استان قم

بسم الله الرحمن الرحیم

چاپ مطلبی به ظاهر طنز و با اهدف شوم تفرقه افکنانه در یکی از نشریات استان قم، دل  عموم مردم شریف و غیور استان قم را به درد آورد و موجب شد شورای اسلامی شهر قم هم به نوبه خود عکس العمل لازم را بروز دهد..

بدون تردید توهین به مردمی که سهم و نقش بزرگی در اعتلای شهرکریمه اهل بیت(س) داشته و در برگ برگ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آثاری از ایثار و فداکاری ایشان به وضوح قابل مشاهده است سناریویی از پیش طراحی شده در جهت شکستن وحدت ساکنان و مجاوران این استان مقدس بوده است.

کینه روز افزون دشمنان ما از شکوه همدلی و همراهی  اقوام و فرهنگ های ایرانی مسبوق به سابقه است  و در آستانه انتخابات پیش رو و در ایامی که بیش از پیش  نیاز به وحدت و همدلی داریم ، چنین اقدامی  بی ربط با تلاش های اخیر قلم به دستان مزدور، در راستای ایجاد تفرقه در بین اقشار ، اقوام و فرهنگ های  مختلف ایرانی نیست.

شورای اسلامی شهر قم ضمن محکومیت این اقدام پلید از مراجع قانونی انتظار برخورد لازم با نویسنده و نشریه مذکور را داشته  و  از همشهریان عزیز و شریف منطقه نیروگاه انتظار دارد  در کمال هشیاری و بیداری همچون گذشته صبوری پیشه کنند و در خنثی کردن توطئه های دشمنان پیشقدم باشند.

شورای اسلامی شهر قم

۹۵/۱۲/۹

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار