رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
  • کد خبر : 6784
  • چاپ خبر : موفقیت های اخیر شهرداری شیراز

شهردار شیراز در روزهای پایان سال ۹۵ از موفقیت ها و ایده هایی که باید به صورت مطالعاتی دنبال شود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز سخن گفت.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، شهردار شیراز با اشاره به اهمیت استفاده از سیستم های مدرن حمل و نقل در کلان شهرها گفت: اگر هر هفته ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز درباره علم روز صحبت شود محرکی برای مدیریت شهری شیراز در ابعاد مختلف خواهیم داشت.
علیرضا پاک فطرت افزود: شهرداری شیراز مطالعه درباره سیستم های حمل و نقل مدرن را پیش از مشهد آغاز کرده است و امیدواریم در مورد خطوط مختلف شیراز از شبکه های حمل و نقلی استفاده کنیم که از نظر اجرا و هزینه مقرون به صرفه باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم که خط ۲, مترو بیش از چهار سال طول نکشد و تا سال ۹۷ به اجرا در بیاید و خط ۳ و ادامه خط یک در محور شمال غرب و باغات قصردشت مورد استفاده مطلوب قرار بگیرد.
شهردار شیراز با اشاره به استفاده از اتوبوس هوایی در شیراز بیان کرد: این سیستم حمل و نقل هزینه کم و سرعت بالایی دارد و برای مسیرهایی همچون دروازه قرآن تا حرم های مطهر شهر پیشنهاد می شود و کارایی خوبی دارد.
پاک فطرت با تاکید بر موفقیت های اخیر شهرداری شیراز به عنوان یک کلان شهر افزود: اداره کل حراست شهرداری شیراز به علت کشف به موقع پرونده های تخلف توانست رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز در مجمع سلامت تهران و از سوی وزیر بهداشت و درمان موفق به کسب مقام سازمان برتر کشور شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار