رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر : 6710
  • چاپ خبر : شهرداری بندرعباس برای دریافت تسهیلات ویژه صندوق توسعه اسلامی اقدام کند

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس برای دریافت تسهیلات ویژه صندوق توسعه اسلامی که از سوی دولت نیز تعهد می‌شود، برنامه‌ریزی و اقدام کند.

به گزارش شورانیوز از بندرعباس، پرویز سالاری عصر امروز در نشستی با موضوع بافت‌های فرسوده اظهار کرد: دولت برای شهرداری‌ها منابع تسهیلاتی خوبی در بودجه سال ۹۵ و همین طور در بودجه سال ۹۶ در نظر گرفته که استفاده از تسهیلات صندوق توسعه اسلامی از جمله این تسهیلات است.

وی افزود: با اعتبارات شهرداری بندرعباس نمی‌توان ۴۳ درصد از وسعت این شهر را که بافت‌های فرسوده در بر می‌گیرد، درمان کرد و لذا به تسهیلات آسان و قابل تعهدی نیاز داریم که اکنون از سوی دولت در چارچوب تسهیلات از صندوق توسعه اسلامی فراهم آمده است.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که بسیاری از مراکز استان‌ها و کلان‌شهرهای کشور از تسهیلات این صندوق برای اجرای پروژه‌های کلان خودشان استفاده کرده‌اند، عنوان داشت: شهرستان بجنورد، شیراز، اصفهان، ساری و … از این تسهیلات استفاده‌های بسیار خوبی کرده‌اند و توانسته‌اند دهها پروژه بزرگ را شروع کرده و به ثمر برسانند و ما در شهر بندرعباس نیز باید از این تسهیلات استفاده کنیم.

سالاری گفت: شهرداری بندرعباس برای این منظور برنامه‌ریزی و شیوه و ضوابط دریافت تسهیلات را بررسی کند تا بتوانیم سرعت توسعه بندرعباس را افزایش داده و مشکلات کلیدی شهر را با این تسهیلات آسان و بسیار مناسب رفع کنیم.

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف شرکت تعاونی پرسنل شهرداری بندرعباس نیز تأکید و تصریح کرد: با ایجاد این تعاونی که با ابتکار و تصویب شورای شهر صورت گرفته، گام‌های خوبی برای توسعه شهر  بندرعباس و توانمندسازی معیشت پرسنل برداشته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار