رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر : 6636
  • چاپ خبر : بهره برداری فرهنگسرای «ولایت» در همدان اسفند ماه

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: فرهنگسرای «ولایت» در همدان اسفند ماه جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش شورانیوز از همدان ، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان ظهر پنج شنبه از پروژه های فرهنگی و ورزشی منطقه شهرک مدنی بازدید کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان در این بازدید با تشکر از زحمات شهرداری در توجه به پروژه های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد: حوزه فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی حوزه ها را تحت ثاتیر قرار می دهد و مدیریت شهری باید به این مقوله نگاه ویژه داشته باشد.

رضا غلامی خجسته در بازدید از فرهنگسرای ولایت خضر اظهار داشت: فاز نخست این فرهنگسرا با حمایت و پشتیبانی اعضای شورا و همت شهرداری تکمیل شده و تنها نصب آسانسور آن باقی مانده که این مورد نیز در دست اجرا است.

خجسته افزود: فاز نخست فرهنگسرای ولایت خضر اسفند ماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی در بازدید از زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک شهرک مدنی بر ترمیم این زمین چمن تاکید کرد و اظهار داشت: احداث فضاهای ورزشی در نقاط مختلف شهر امری ضروری است و مدیریت شهری به این مقوله باید توجه ویژه داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در بازدید از مجتمع مسکونی امام خمینی (ره) نیز گفت: اهالی ساکن در این مجتمع خواستار ایجاد سالن چندمنظوره ورزشی هستند که در این زمینه شهرداری طبق قانون نمی تواند ورود پیدا کند چرا که هزینه و خدمات مجتمع های مسکونی بر عهده خود ساکنین است.

خجسته به محدودیت منابع مالی شهرداری و رکود ساخت و ساز اشاره کرد و یادآور شد: شورا و شهرداری تا حد امکان و بر اساس قانون در خدمات دهی و خدمت رسانی به شهروندان دریغ نمی کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار