رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
  • کد خبر : 6527
  • چاپ خبر : ساری فاقد طرح جامع مبلمان شهری است

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر ارتقای برنامه‌های مدیریت شهری در مرکز استان گفت: ساری فاقد طرح جامع مبلمان شهری است.

به گزارش شورانیوز از ساری ، سید مهدی احمدی ، اظهار داشت: ساری مرکز مازندران در سال‌های گذشته رشد چشمگیری یافته و اکنون به کلانشهر شدن نزدیک شده است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل نبود طرح جامع مبلمان شهری، مرکز استان در برهه‌ای از زمان زشت و ناهمگون شده و هر فردی که اقدام به نصب تابلو کرده صرفا دنبال درآمدزایی برای خود بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مصوبات شورای اسلامی شهر در دوره فعلی با لابی‌گری لحظه‌ای در درون جلسه و با استفاده از حالت ” چشمک ” جابه‌جا و تصویب شده است، تصریح کرد: باید طرحی هدفمند برای توسعه مرکز استان تدوین کنیم.

احمدی با بیان اینکه فاز نخست مطالعات طرح جامع ترافیک ساری اجرایی شده و مرحل در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار است، افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلات ساری به عنوان مرکز استان ایجاد گره‌های کور ترافیکی است.

وی با اعلام اینکه نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر ساری باید به صورت تناسب عقلانی در بودجه شهرداری برای شهروندان لحاظ شود، گفت: بالغ بر ۵۸۳ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده سال ۹۶ شهرداری ساری بوده که ۲۱ میلیارد تومان آن در بخش فرهنگی و بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به فعالیت‌های قرآنی است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی ساری با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در ساری به دلیل کم توجهی مسئولان مظلوم واقع شده است، افزود: قصد داریم برای کمک به توسعه فعالیت‌های قرآنی مبالغی از بودجه شهرداری را صرف امور عام المنفعه و معنوی کنیم.

احمدی با بیان اینکه ۷۰ موسسه قرآنی به صورت فعالانه در مرکز استان به امر آموزش و ترویج تعالیم قرآنی می پردازند، گفت: حمایت از فعالیت‌های قرآنی ضامن بقا و جاودانگی انسان در دنیا و آخرت است.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به عملکرد مهدی عبوری شهردار فعلی ساری، افزود: مردم رضایتمندی نسبی از فعالیت موثر شهردار جوان ساری دارند چرا که مرکز استان را در مدار توسعه و آبادانی هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه بنده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری بوده که مهدی عبوری را به عنوان شهردار به اعضای شورا قبول کردم، تصریح کرد: به واسطه جوان بودن این شهردار، عده‌ای به بنده خرده گرفته که چرا چنین فردی با تجربه مدیریتی پایین برای مدیریت شهری ساری انتخاب شده است.

احمدی با اعلام اینکه عملکرد شهردار ساری در سه تا چهار ماهه نخست فعالیت او خود را نشان داده و هر روز بر توسعه و آبادانی شهر افزوده می‌شود، گفت: در زمانی در مرکز استان بسیاری از اصناف و مردم رغبت پرداخت و عوارض به شهرداری را نداشتند ولی اکنون این رویه برعکس شده و مردم به واسطه خدمات رسانی شهرداری به آنان، دیون خود را به شهرداری پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه احداث شهر بازی، توسعه پارک ملل، ایجاد پارک بانوان، احداث ۱۰ چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری و شورای اسلامی شهر است، افزود: شهرداری بار سنگین بسیاری از ادارات را برای تامین رفاه مردم به دوش می‌کشد و از این خدمت خالصانه ارائه داده به شهروندان بسیار خوشحال است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار