رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : 6472
  • چاپ خبر : آخرین مراحل تکمیل خط یک متروی اصفهان
​در بازدید هیئت‌مدیره قطار شهری اصفهان از ایستگاه متروی صفه مطرح شد؛

آخرین مراحل تکمیل خط یک متروی اصفهان

اعضای هیئت مدیره سازمان قطار شهری اصفهان با حضور در ایستگاه قطار شهری صفه اصفهان، از روند ساخت این ایستگاه و آخرین وضعیت آن بازدید کردند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، اعضای هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان و حومه به منظور بررسی آخرین وضعیت ساخت ایستگاه متروی صفه اصفهان از این ایستگاه بازدید کردند.
بررسی وضعیت تأمین مصالح ساخت ایستگاه و همچنین استفاده این مصالح، ارتقاء توان اجرایی با افزایش میزان فعالیت عمرانی ایستگاه و همچنین آخرین وضعیت تزریق بودجه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رفت.
پیشرفت قابل توجه ایستگاه صفه و فاز سوم خط یک متروی اصفهان
شهردار اصفهان در جلسه بررسی روند ساخت خط یک متروی اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در این خط اظهارکرد: خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت‌های خوبی در روند ساخت فاز سوم خط یک متروی اصفهان صورت گرفته و ایستگاه‌های دانشگاه و صفه نیز در حال تکمیل هستند.
مهدی جمالی‌نژاد با بیان اینکه ایستگاه صفه از نظر معماری نیز کیفیت خوبی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: توانمندی اجرایی پیمانکاران ساخت قطارشهری اصفهان بسیار بالاست بنابراین امیدوار هستم این پیمانکاران زمینه تکمیل هرچه سریعتر فاز سوم خط یک متروی اصفهان را فراهم کنند.
وی به ضرورت توجه به مسائل مختلف ساخت مترو اشاره کرد و افزود: بدون شک مترو امروز یکی از نیازهای اساسی شهر اصفهان به شمار می‌رود و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تکمیل هرچه سریعتر آن اهمیت بسیاری دارد.
افزایش نیروی انسانی در ظرفیت‌های مورد نیاز
محمد نورصالحی معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تکمیل این ایستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن گفت: باید ظرفیت‌های موجود و قابلیت‌های مختلف در همه جبهه‌های کاری مورد بررسی قرار گیرد و در صورت امکان و احساس نیاز، نیروی انسانی به منظور فعال شدن این ظرفیت‌ها در پروژه افزایش یابد.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریعتر خط یک متروی اصفهان اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن در این زمینه باید انجام شود تا هرچه سریعتر شاهد تکمیل خط یک متروی اصفهان باشیم.
رفع مسائل مختلف مالی به منظور افزایش سرعت ساخت مترو
جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فاز سوم خط یک متروی اصفهان اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته روند ساخت خط یک متروی اصفهان سرعت قابل توجهی به خود گرفته و در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته، بخش عمده مسائل مالی آن نیز برطرف شده است.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات مختلف در اجرای کار نیز طی ماه‌های گذشته عملیاتی شده است، اضافه کرد: پیمانکاران خط یک متروی اصفهان در حال حاضر با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به دنبال تکمیل این پروژه مهم هستند و امیدوار هستیم که به سرعت زمینه تکمیل آن را فراهم کنیم تا سال آینده فاز سوم خط یک متروی اصفهان به بهره‌برداری برسد.
همچنین در این جلسه پایان نازک‌کاری ایستگاه صفه(دفاع مقدس)، طبق برنامه تا ابتدای اردیبهشت سال آینده مورد تصویب رسید؛ تکمیل هسته مرکزی ایستگاه متروی دانشگاه اصفهان تا پایان سال ۹۵ نیز از مهم‌ترین مصوبات صورت گرفته در این جلسه به شمار می‌رفت.
شایان ذکر است با بهره‌برداری بخشی از خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون ۱۱ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار