رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
  • کد خبر : 6364
  • چاپ خبر : سقف بودجه سال ۹۶ را افزایش ندهید

رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت : در خصوص تبصره ۱۷ گفت: در بند “ه” این تبصره باید در موضوع فروش و واگذاری قدرالسهم شهرداری در پروژه های مشارکتی مشخص شود که چه سقفی برای آن تعیین شده است.

به گزارش شورانیوز از تهران ، رحمت اله حافظی  رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورا در جلسه بررسی تبصره های بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران، در خصوص تبصره ۱۷ گفت: در بند “ه” این تبصره باید در موضوع فروش و واگذاری قدرالسهم شهرداری در پروژه های مشارکتی مشخص شود که چه سقفی برای آن تعیین شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره تبصره ۲۳ نیز گفت: تبصره ۲۳ بودجه شهرداری تهران در سال ۹۶ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان بار مالی مازاد بر بودجه ایجاد می کند و سقف مصوب بودجه را می شکند با تصویب این تبصره، بودجه به ۲۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان افرایش می یابد. نمی توانید مدعی شوید بودجه مصوب شهرداری تهران ۲۲ هزار ۹۱۴ میلیارد تومان است. اگر می خواهید رقم بودجه افزایش یابد برای آن در بودجه ردیف ایجاد شود، شتر سواری دولا دولا نمی شود.

وی درباره تبصره ۳۷ بودجه شهرداری در سال ۹۶، نیز اظهار کرد: مشکل ما با این تبصره اینجاست که تخصیص ۱۰۰ درصدی درآمد حاصل از عوارض ایمنی ساختمان ها برای خرید ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی، در سال های گذشته نیز صورت نگرفته است از این رو پیشنهاد می کنم در ابتدای این تبصره تخصیص ۱۰۰ درصدی لحاظ و اعمال شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار