رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
  • کد خبر : 6351
  • چاپ خبر : توسعه گردشگری اولویت مدیریت شهری ساری

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و نقش آن در جذب سرمایه و بهبود اقتصاد ساری، اظهار کرد: نیت و هدف نهایی ما محور قرار دادن گردشگری در بحث توسعه است و می‌دانید هر چه عمران و زیباسازی یک شهر بهتر شود جذب گردشگر به عنوان یک سرمایه بزرگ آسان‌تر است.

به گزارش شورانیوز از ساری ، فیض‌الله نفجم  با بیان اینکه در حوزه احداث مکان‌های ورزشی ساری اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: سالن ورزش ساحلی در جاده فرح‌آباد توسط شورای شهر و شهرداری ساخته و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش بانوان، اظهار کرد: بوستان مادر جزو دومین پارک‌هایی است که در کشور با یک مکانیزم کامل ساخته می‌شود و بانوان می‌توانند در آن یک شرایط ایده‌آل داشته باشند.

عضو شورای شهر ساری در تشریح پروژه پارک بانوان، بیان کرد: احداث مرکز خرید و سالن آمفی تئاتر در این پارک از امتیازات آن است که به امید خدا تا قبل از انتخابات شورا به بهره‌برداری می‌رسد.

نفجم با اشاره به خدمات تیم مدیریت شهری مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: مبالغ زیادی به‌منظور کاهش ترافیک، آسفالت معابر شهر، توسعه فضای سبز شهری، رونق توریسم شهری و خصوصا پروژه هدایت آب‌های سطحی در شهر ساری هزینه شد.

وی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و نقش آن در جذب سرمایه و بهبود اقتصاد ساری، اظهار کرد: نیت و هدف نهایی ما محور قرار دادن گردشگری در بحث توسعه است و می‌دانید هر چه عمران و زیباسازی یک شهر بهتر شود جذب گردشگر به عنوان یک سرمایه بزرگ آسان‌تر است.

عضو شورای شهر ساری با تاکید بر اجرای با سرعت فاز دوم پروژه بوستان ملل، اذعان کرد: تمام سعی ما این است که با تجهیز این فاز به امکانات تفریحی و خدماتی قابلیت گردشگر پذیری آنرا افزایش دهیم.

نفجم با اشاره برضرورت توجه به ورزش و استعدادهای ورزشی ساری، به حضور پرشور جوانان ساروی در سالن‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: ورزش علاوه بر تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان از جمله عرصه‌هایی است که به حفظ سرمایه‌های انسانی کمک می‌کند .

وی در پایان تاکید کرد: کمک به توسعه ورزش از ماموریت‌های نهاد مدیریت شهری است که امروز شورای شهر و شهرداری ساری توجه خوبی به ورزش و باشگاه‌های ورزشی شهر دارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار