رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : 6328
  • چاپ خبر : لزوم تقویت مسئولیت پذیری در بدنه کارشناسی شهرداری اصفهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از عدم هماهنگی بین بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان گفت: این ناهماهنگی‌ها باید در ستاد اصلی هر سازمان برطرف شود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، رضا امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد از فضای عمومی کشور و یا شرایط اقتصادی سوء استفاده و به راه اندازی موسسات مالی غیر مجاز تحت عناوین مختلف اقدام می‌کنند، اظهار کرد: این موسسات با ترفندهای مختلف نسبت به جذب سپرده‌های مردم اقدام و در نهایت به دلایلی اعلام ورشکستگی کرده و مردم را نیز آواره می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت این موسسات دیوار بی اعتمادی مردم به حاکمیت را بلندتر می‌کنند، اضافه کرد: موسسه ثامن الحجج در این زمینه در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری مشکلات بیشتری را نسبت به دیگر استان‌ها ایجاد کرده که باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردم باید تنها به موسسات رسمی بانک مرکزی اعتماد کرده و در این بانک‌ها سرمایه گذاری کنند تا درگیر مشکلات مشابه نشوند.

وی به مطالبات مردم محلات گورت در شرق و عاشق آباد در شمال اصفهان در خصوص تعیین تکلیف اراضی این محلات برای دریافت اسناد مالکیتی اشاره کرد و گفت: ضروری است که تعیین تکلیف این اراضی هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم تقویت مسئولیت پذیری در بدنه کارشناسی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بارها مشاهده شده است در روند اداری که شهروندان طی می‌کنند بررسی کارشناسانه تا قبل از رسیدن نامه به مدیران بالادستی انجام نشده و ارباب رجوع مجبور می‌شود به نقطه اول بازگردد از این رو توجه ویژه به بدنه کارشناسی ضروری است.

امینی با انتقاد از عدم هماهنگی بین بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان گفت: این ناهماهنگی‌ها باید در ستاد اصلی هر سازمان برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار