رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : 6248
  • چاپ خبر : عدم انتقال رکود مالی به پروژه‌های عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در سال جاری شورا و شهرداری اردبیل با مدیریت هزینه‌ها تلاش کرد رکود مالی به پروژه‌های عمرانی انتقال نیابد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، ذکی اله خوشبخت در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته و سال جاری شهرداری با رکود قابل‌توجه مالی مواجه شد.

وی افزود: با این وجود با اعتقاد به اینکه شهر زیبا می‌بایست توسط برنامه ریزان و خود مردم ایجاد شود، تلاش کردیم چند ریسک مالی را اعمال کنیم تا رکود به پروژه‌ها انتقال نیابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل متذکر شد: از جمله اینکه در دهه فجر تخفیف ۳۰ درصدی به بدهکاران شهرداری ارائه شد و شهرداری به جای گلاویز شدن برای استرداد بدهی تلاش کرد زمینه بازپرداخت برای شهروندان را تسهیل کند.

خوشبخت افزود: در عین حال شورای شهر به شهرداری این مجوز را داد که در ساختمان‌های بیش از چهار واحد به جای دریافت پروانه در خود ساختمان مشارکت کند.

وی با تأکید به اینکه این طرح به نفع شهرداری و خود مردم است، اضافه کرد: تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خود مجموعه شهرداری تصمیم‌گیری کرده و برای مازاد شورای شهر مصوبه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: اقدام دیگر مجوز بازگشایی بدو محدودیت برای شهرداری بود که این اقدام در راستای کاهش ترافیک انجام شد.

خوشبخت با تأکید به ضرورت واگذاری امور مدیریتی به خود مردم اضافه کرد: در واقع شورا و شهرداری مصداقی از بهره‌گیری از ظرفیت خود مردم و نمایندگان آن ها برای انجام امور شهری است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار