رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
  • کد خبر : 6225
  • چاپ خبر : تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل

با حضور اعضای شورای شهر، شهردار اردبیل، اصحاب رسانه و برخی مدیران دستگاههای اجرایی لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری، مناطق و سازمانهای وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل تقدیم شورای شهر شد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری، مناطق و سازمانهای وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت: بودجه‌ سال ۹۶ شهرداری اردبیل ۵۲۸ میلیارد تومان است که این بودجه نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته و اصلاح روشهای هزینه و درآمد در این بودجه مبنای اساسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۶۸ درصد بودجه سال ۹۶ شهرداری مربوط به پروژه‌های عمرانی است، افزود: در این زمینه پیش‌بینی شده ۳۶۰ میلیارد تومان در مورد پروژه‌های عمرانی هزینه شود که ۱۳۰ میلیارد تومان نیز اجرای پروژه‌های عمرانی به روش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ۴۵۱ پروژه در سال ۹۶ از اولویت شهرداری اردبیل است و مهمترین اولویت ما در این پروژه‌ها ادامه و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است که این پروژه‌ها به ترتیب در مناسبتهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در بودجه سال ۹۶ حرکت در مسیر سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری مبنای کار قرار گرفته است و برای اینکه از رکود اقتصادی موجود در اردبیل خارج شویم باید اقتصاد مقاومتی را مبنای اساسی قرار دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای انضباط مالی، اصلاح درآمد و هزینه در بودجه سال ۹۶ اظهار کرد: توسعه، تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تجهیز خدمات آتش نشانی نیز در این بودجه در اولویت قرار دارد و با برنامه‌ریزیهای انجام شده نردبان ۵۶ متری آتش‌نشانی تیرماه سال آینده تحویل شهرداری اردبیل داده می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: امسال در حوزه تولید و توزیع آسفالت اقدامات بسیار خوبی در شهر اردبیل انجام شده است به طوری که ۱۵۰ هزار تن آسفالت در شهر اردبیل تولید و توزیع شد که هزینه آسفالت ۲۹ میلیارد تومان بوده است.

لطف‌اللهیان از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی پل قدس اردبیل خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز روند صعودی به خود گرفته است و سال آینده نیز عملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال‌حاضر عملیات اجرایی پل داروپخش اردبیل نیز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه نیز شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا تحول عظیمی در سیمای شهر اردبیل را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: برای زیباسازی منطقه گردشگری شورابیل نیز امسال اقدامات بسیار بی‌نظیری انجام شد به طوری که بزرگنرین رینگ پیاده‌روی کشور در شورابیل با ۷ کیلومتر به بهره‌‌برداری می‌رسد که ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و زیباسازی شورابیل هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار