رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : 6221
  • چاپ خبر : مصوبه شورای عالی معماری و شهر سازی مصوبه‌ای سیاسی است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مصوبه شورای عالی معماری و شهر سازی مصوبه‌ای سیاسی است که با واقعیت‌های موجود بلوار پیامبر اعظم(ص) هیچ ارتباطی ندارد.

به گزارش شورانیوز از قم ، ولی‌الله بیاتی ، با اشاره به مصوبه جدید شورای عالی معماری و شهرسازی درباره بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت:مصوبه این شورا مصوبه‌ای سیاسی است که با واقعیت‌های موجود بلوار پیامبر اعظم(ص) هیچ ارتباطی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان سابقه طولانی مردم قم درصحنه‌های انقلاب و دیدگاه‌های مذهبی این شهر افزود: فضای حاکم بر این شورا، فضایی سیاسی است ودر حالی نگاه غلط سیاسی  به قم دارند ‌که مردم قم در تمام دوران انقلاب درصحنه بوده‌ و نگاه مقدسی به حرم و جمکران دارند و  تردد در این محور بسیار زیاد  است.

وی بابیان دستورالعمل‌های غیرکاربردی  شورای عالی معماری و شهر سازی عنوان کرد: در شورای عالی معماری  شهرسازی جو حاکم جوی مسموم است و تکلیفی برای قم تعیین کرده است که اجرایی نیست، مثلاً بافت فرسوده‌ای که تخریب‌شده است را چگونه می‌توانیم  دوباره بازسازی کنیم و یا فقط اجازه صدور مجوز برای ساختمان‌های یک طبقه در این محدوده را داده است.

بیاتی با صدور مجوز برای سرمایه گذاران در این بلوار خبر داد و گفت: این بلوار در زمان خودش با مصوبه کمیسیون و شورای عالی معماری و شهرسازی احداث‌شده و دارای طرح توجیهی بوده و با مجوز همین شورا اوراق مشارکت برای آن فروخته‌شده  و بعد برای سرمای گزاری به افراد مختلف مجوز داده‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با گلایه از تصمیماتی که بر پایه تصورات غلط گرفته‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: مصوبه این شورا درباره پیامبر اعظم(ص) یک مصوبه سیاسی است و با واقعیت‌های موجود در بلوار پیامبر اعظم(ص) هیچ ارتباطی ندارد و نمایندگان قم،استانداری و اعضای شورای شهر با این مصوبه مخالف بوده و  در حال پیگیری این موضوع هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار