رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر : 6219
  • چاپ خبر : برنامه‌های تدارک دیده شده ، موجب رضایتمندی مسافران ورودی به سنندج می شود

عضو شورای اسلامی شهر سنندج اضافه کرد: هر ساله شورا و شهرداری برنامه‌هایی برای نوروز دارند که جدای از اختصاص مکانی برای مسافران نوروزی، برنامه‌های فرهنگی و شاد نیز تدارک می‌بیند که موجب رضایتمندی مسافران ورودی به سنندج شود.

به گزارش شورانیوز از سنندج، محمد محمدی چهارشنبه‌شب در بیستمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق سنندج اظهار کرد: ما نیاز به برنامه‌ریزی و کار فرهنگی داریم و اگر کلاس‌های آموزشی و برنامه‌ریزی نداشته باشیم و زمینه‌سازی را در بعضی روستاها انجام ندهیم دچار مشکل خواهیم شد.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه به تنهایی قادر نیستیم کار فرهنگی را پیش ببریم، افزود: ادارات اعتبارات و مسؤولیت‌هایی دارند که باید از آنها در زمینه رفع مشکلات روستاها اقدام کرد.

محمدی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر دولتی نیستند بلکه شورایی مردمی است که توسط خود مردم انتخاب شده‌اند و درآمد شهرداری هم از جیب خود مردم است و لذا در راستای خدمت به خود مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج اضافه کرد: هرساله شورا و شهرداری برنامه‌هایی برای نوروز دارند که جدای از اختصاص مکانی برای مسافران نوروزی، برنامه‌های فرهنگی و شاد نیز تدارک می‌بیند که موجب رضایتمندی مسافران ورودی به سنندج شود.

محمدی تصریح کرد: ما هم در شورا و شهرداری هر نوع همکاری و همراهی را انجام می‌دهیم، اما مراسم نوروز تنها یک روز نیست بلکه مراسمات این ایام حدود ۲۰ روز طول می‌کشد.

وی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری در سفر سال ۸۸، کردستان را به عنوان یک استان فرهنگی نام بردند، جای مناسبی برای جذب گردشگر است و ما باید زمینه جذب سرمایه‌گذار را هموار کنیم.

محمدی با بیان اینکه حضور در این جلسات و برنامه‌ها می‌تواند مؤثر باشد، گفت: ما به عنوان شورا همکاری خود را در راستای حل مشکلات اعلام می‌کنیم اما این برنامه‌ها بزرگ است و باید از اعتبارات در اختیار ادارات استفاده کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: با توجه به جمعیتی که وارد روستاها می‌شوند و منابع غنی ملی که در روستاها وجود دارد را در نظر بگیریم در صورتی که ندانیم چگونه از این منابع طبیعی و ملی استفاده کنیم موجب ایجاد خسارت و زیان به محیط زیست می‌شویم و ما باید برای جلوگیری از این مشکلات با برنامه پیش برویم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار