رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر : 6207
  • چاپ خبر : بدهی۱۰میلیاردتومانی دستگاه‌های اجرایی اردبیل به شهرداری

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: باید هر چه زودتر دستگاههای اجرایی اردبیل مطالبات خود را به شهرداری اردبیل پرداخت کنند و نیاز است در این زمینه استاندار اردبیل توجه ویژه‌ به این امر داشته باشد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در آئین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری، مناطق و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر دستگاه‌های اجرایی اردبیل ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری اردبیل بدهی دارند که نیاز است هرچه زودتر این بدهی توسط دستگاههای اجرایی به شهرداری اردبیل پرداخت شود که انتظار می‌رود استاندار اردبیل به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است دستگاههای اجرایی اردبیل با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند بدهی شهرداری را پرداخت کنند، افزود: این امر می‌تواند کمک شایانی به شهرداری اردبیل در توسعه و پیشرفت شهری داشته باشد و ما نیز در این زمینه پیگیریهای لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری اردبیل نیز بدهی زیادی به پیمانکاران دارد و باید برای اینکه انگیزه زیاد در بین پیمانکاران پروژه‌های شهر اردبیل ایجاد گردد باید بدهی این پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود که تاکنون پیمانکاران مشارکت ویژه‌ای با شهرداری اردبیل در اجرای پروژه‌های شهری داشتند.

خوشبخت با بیان اینکه استاندار اردبیل به دلیل حضور یک مهمان در مراسم تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل، مناطق و سازمانهای وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل حضور نیافت، افزود: از شخص استاندار اردبیل انتظار داریم تا اقدامات لازم را برای پرداخت بدهی‌های دستگاههای اجرایی اردبیل به شهرداری انجام دهد تا برخی مشکلات این نهاد نیز برطرف شود.

وی از تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری و شورای شهر اردبیل به بدهکاران شهرداری خبر داد و گفت: این امر به مناسبت دهه مبارک فجر در اردبیل انجام شد که برای شهرداری و شورای شهر یک ریسک بسیار بزرگ بود.

رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: هم‌اکنون شهر اردبیل در رکود اقتصادی به سر می‌برد و برای اینکه از این رکود خارج شویم باید مشارکتهای مردمی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را توسعه بخشیم که این امر می‌تواند یک اقدام بسیار مهم باشد.

خوبشخت بیان کرد: حل معضل ترافیک شهری در اردبیل نیز یک اولویت اساسی است و برای بازگشایی معابر و کوچه‌هایی که منجر به افزایش ترافیک می‌شوند اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار