رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
  • کد خبر : 6205
  • چاپ خبر : آماده باش کامل تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به هشدار هواشناسی درخصوص بارش برف در روزهای پایانی هفته طبق اعلام اولیه سازمان هواشناسی گفت: تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل باشند.

به گزارش شورانیوز از رشت، مسعود کاظمی در پیامی اظهارکرد: تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل باشند و نیروی انسانی آماده خدمات رسانی به شهروندان، در ستادهای برف روبی مستقر شوند .
وی به فعال شدن این سامانه بارشی از روز پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان مستقر است.
رئیس شورا بر لزوم هماهنگی های لازم قبل از شروع بارش این نعمت خدادادی به مجموعه شهرداری تاکید و تسریع کرد که شهرداری های مناطق و سازمانها نسبت به رفع نواقص احتمالی دستگاههای برف روبی و امکانات خدمات رسانی خود اقدام کرده و از آمادگی کامل برخوردار باشند و نیروها ، قبل از بارش در نقاط مختلف سطح شهر حضور میدانی داشته باشند. همچنین با اولویت نسبت به  بررسی درختان در نقاطی که احتمال حادثه می رود نسبت به هرس و ایمن سازی آنها اقدام شود.
کاظمی همچنین ضمن دعوت از مردم به عدم ترددهای غیر ضروری و همکاری با نیروهای شهرداری گفت: با هماهنگی و بسیج تمام امکانات موجود بایستی به نحوی اقدامات لازم معمول گردد تا مردم به هیچ عنوان دچار سختی و مشکل ترافیک نشوند.
وی همچنین به مردم اطمینان خاطر داد که ستاد بحران هم اینک (به ریاست نائب رئیس شورا) در ساختمان شورا با حضور اعضا و مدیران شهرداری تشکیل شده و در حال هماهنگی ، رصد و پیگیری مسائل مربوط به شهر در آخر هفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار