رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر : 6183
  • چاپ خبر : ممنوعیت استقرار هرگونه دستگاه الکترومکانیکی و کیوسک های ارائه دهنده خدمات بانکی در مشهد بدون اخذ مجوز از شهرداری

با تصویب شورای شهر مشهد استقرار هرگونه دستگاه الکترومکانیکی و کیوسک های ارائه دهنده خدمات بانکی به شکل ثابت و سیار در معابر و اماکن عمومی این شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری ممنوع شد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست علنی شورای شهر مشهد اصلاح تبصره چهار نظریه کمیسیون برنامه و بودجه با حذف بند ۱۱ آن به تصویب رسید.
در اصلاح این تبصره آمده است: استقرار هرگونه دستگاه الکترومکانیکی و کیوسک های ارائه دهنده خدمات بانکی در مشهد به شکل ثابت و سیار در معابر و اماکن عمومی بدون اخذ مجوز از شهرداری ممنوع است و چنانچه استقرار آنها فاقد مزاحمت برای شهروندان باشد شهرداری می تواند طبق ضوابط مالی خود و با دریافت حداقل حقوق مندرج در این مصوبه، مجوز استقرار این دستگاهها را صادر کند.
همچنین در صورت استقرار بدون مجوز اینگونه دستگاهها، شهرداری موظف است نسبت به جمع آوری آنها اقدام و تا زمان جمع آوری، معادل ۲ برابر حقوق مندرج در این مصوبه را به همراه هزینه جمع آوری از مالکین اخذ نماید.
شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: دکل های متعدد در شهر مشهد وجود دارد که مشکلات زیست محیطی بسیار به وجود آورده و چهره شهر را نیز مخدوش کرده اند.
سید صولت مرتضوی افزود: علاوه بر اینکه ساماندهی آنها باید براساس کاهش تشعشعات باشد، هر اقدام شهرداری نیز باید بر اساس درآمد زایی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: درآمد به وجود آمده از این طریق نیز نباید به صورت خاص توزیع شود.

* با افرادی که خارج از مقررات وارد شهرداری شده اند تسویه حساب شود
عضو شورای اسلامی مشهد نیز در این نشست گفت: باید با تمام افرادی که خارج از مقررات و ضوابط استخدامی در شهرداری مشهد مشغول کار شده اند، تسویه حساب شود.
محمدرضا دیمه کار افزود: قوانین و مقررات استخدامی باید در هر مجموعه به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری رعایت شود.
وی با بیان اینکه امیدوارم اعضای شورای شهر نیز از این رویکرد حمایت کنند، اظهار کرد: باید با فساد در هر شکل و در هر مجموعه برخورد شود و نباید برخورد سلیقه ای در این زمینه صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار