رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر : 6177
  • چاپ خبر : آغاز بررسی و تصویب بودجه سال ۹۶ سازمان‌های ده‌گانه شهرداری ساری

‎رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری از آغاز روند بررسی و تصویب بودجه سال آینده سازمان‌های تابعه شهرداری خبر داد.

به گزارش شورانیوز از ساری ، سعید نجاریان ساروی با اعلام این خبر، گفت: روند بررسی و تصویب بودجه سال ۹۶ سازمان‌های ده‌گانه شهرداری مرکز استان آغازشده و تا روز گذشته بودجه شش سازمان فناوری اطلاعات و آمار (فاوا)، تاکسیرانی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، آرامستان، اتوبوس‌رانی و میدان‌ها میوه و تره‌بار با حضور مدیران عامل این سازمان‌ها، معاونان مالی اداری و خدمات شهری و نیز مشاوران مالی شهرداری به‌دقت بررسی و مصوب شد.

‎وی بابیان این‌که هدف شورای شهر کمی به خوداتکایی سازمان‌های تابعه شهرداری است، افزود: بر همین اساس بودجه این سازمان‌ها با توجه به ماهیت وظایف و مأموریت‌های محوله، نقش آن‌ها در پیشبرد این امور شهرداری، گستره فعالیت و قابلیت‌های درآمدزایی تدوین و تصویب می‌گردد.

‎نجاریان با اعلام این‌که امروز نیز بررسی و تصویب بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری با حضور مدیران عامل سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز و حمل‌ونقل و ترافیک و پسماند ادامه می‌یابد، اظهار کرد: بودجه‌ریزی و برنامه پیوستی آن درواقع به‌منزله‌ی ترسیم افق عملکردی بخش‌های مختلف نهاد مدیریت شهری هست که با عنایت به رشد کمی و کیفی برنامه‌وبودجه شهرداری برای سال آتی امیدواریم شاهد تحولات بیشتری در شهر ساری باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار