رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : 6174
  • چاپ خبر : اصفهان در دوران طلایی قرار دارد

شهردار اصفهان گفت: خبرهای خوبی برای شهروندان اصفهانی داریم و این نوید را می‌دهم که در آینده نزدیک پروژه‌های ارزشمندی در حوزه ورزشی کلید بخورد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم تجلیل از خانواده نجات غریق و غواصی استان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به همدلی که بین شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر وجود دارد و با پشتیبانی، مشارکت و همراهی بسیار خوب مردم شهرمان، شهر اصفهان دورانی طلایی را سپری می‌کند.
وی ادامه داد: جنس کار خانواده شهرداری با دیگر سازمان‌ها متفاوت است و جنس کار در شهرداری نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و ۲۴ ساعته است. سبد کارهای شهرداری بسیار متنوع است که از آرامستان باغ رضوان شروع می‌شود تا سازمان میادین میوه و تره‌بار، سازمان پارک‌ها و فضای سبز تا سازمان زیباسازی و سازمان ورزش و … طیف گسترده‌ای از خدمات توسط شهرداری اصفهان ارائه می‌شود.
جمالی‌نژاد با بیان اینکه گاهی عنوان می‌شود تعداد مدیران شهری اصفهان از مدیران استانی بیشتر است گفت: این تعداد مدیر شهری دغدغه خدمت‌رسانی بهینه و با کیفیت به شهروندان را دارند که به لطف خدا این امر محقق شده است. خبرهای خوبی برای شهروندان اصفهانی داریم و این نوید را می‌دهم که در آینده نزدیک پروژه‌های ارزشمندی در حوزه ورزشی کلید بخورد.
شهردار اصفهان افزود: در حوزه ورزش با همت اعضای محترم شورای شهر اقدامات خوبی در حال انجام است، حتی به پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی ورود پیدا کرده‌ایم و آنها را به اتمام می‌رسانیم.
وی بیان داشت: شهر اصفهان در آینده نزدیک کاملاً متفاوت خواهد شد. معضلات کلان‌شهرها کم نیست و در شهر اصفهان هم با مشکلات بسیار زیادی از جمله آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی روبه‌رو هستیم که خود این مسائل نیاز به یک نجات غریق دارد.
جمالی‌نژاد با اشاره به جذب حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در سال ۹۵، گفت: اخیراً در حال جذب سرمایه‌گذاران خارجی نیز هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار