رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر : 6162
  • چاپ خبر : تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری وسازماندهی نیروهای مازاد

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به برنامه شهرداری در خصوص تبدیل وضعیت نیروها، گفت: این موضوع سبب می‌شود که نیروها با دلگرمی بیشتر، خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی در جلسه رسمی شورای شهر سنندج که با محوریت تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای مازاد زیادی در شهرداری مشغول فعالیت هستند که باید در راستای سازماندهی کردن آنها اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر حقوق کارگران شهرداری پایین است و نمی‌توان با این میزان حقوق و مزایا انتظار بیشترین خدمات را از آنها داشت.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: خوشبختانه امسال با تمهیداتی که اندیشیده شد، در شهرداری از جذب نیروی جدید جلوگیری شد که این خود کمک زیادی به شهرداری کرده است.

وی اظهار کرد: ما باید تمهیداتی اتخاذ کنیم که کارمندان و کارگران به کاری که انجام می‌دهند، دلگرم شوند و این با تغییر وضعیت نیروها تحقق می‌یابد.

وی افزود: در این پروسه تغییر وضعیت، نه شورا و نه شهرداری، خود را راضی نمی‌کنند که هیچ نیرویی در شهرداری تعدیل شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری نباید حب و بغض اعمال شود بلکه نیروهایی مشمول این طرح باشند که شاخصه‌های آن را داشته باشند.

وی اظهار داشت: هر اندازه که سمت چابک‌سازی و کیفی‌گرایی نیروها برویم، خدمات شهرداری اثرگذار و رضایتمندی عمومی بیشتر می‌شود.

رئیس شورای شهر سنندج افزود: شیوه درست برخورد با ارباب رجوع از دیگر مسائل مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر شخصی از پرسنل شهرداری با ارباب رجوع برخورد نامناسب داشته باشد در اصل به شورا و شهرداری توهین کرده است و باید براساس قانون با آن شخص برخورد شود.

شریعتی تصریح کرد: اگر فردی به دنبال احقاق حق از شهرداری است و اسنادی در دست دارد، نباید به آن هتاکی و توهین کرد بلکه باید با آن بدرستی برخورد کرد هر چند در دستگاه قضا هم علیه شهرداری شکایتی کرده باشد.

وی همچنین گفت: شهردار باید کلیات شهرداری را ببیند و نباید با مدیران ناکارآمد مدارا کند چون این مدیران با برخورد نادرست، موجب نگرانی خود شهردار و اعضای شورا می‌شوند.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه به اهمیت توجه به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: باید در رعایت این حقوق همواره ساعی باشیم.

وی گفت: نقش شهرداری و شوراهای اسلامی شهر در این میان به عنوان حلقه پیوند و اتصال نظام مدیریت شهری و حقوق شهروندان اهمیت خاصی خواهد دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار