رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
  • کد خبر : 6115
  • چاپ خبر : ایجاد تعاونی چندمنظوره توسعه عمران شهری

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تحقق مصوبه چند ماه قبل شورای شهر بندرعباس و ایجاد شرکت تعاونی چند منظوره توسعه و عمران شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش شورانیوز از بندرعباس، پرویز سالاری ظهر امروز در نشست علنی شورای شهر بندرعباس با تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر از حماسه باشکوه مردم سراسر ایران اسلامی بخصوص مردم بندرعباس در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حماسه عظیم راهپیمایی امسال نشان داد که انقلاب اسلامی با طراوت و پرنشاط به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: حماسه ۲۲ بهمن امسال ادای دین به انقلاب و ارزش‌های انقلابی بود و آمال و آرزوهای استکبار جهانی را لگدمال کرد.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که مسؤولان باید قدر این ملت انقلابی و همیشه در صحنه را بیشتر از گذشته بدانند، عنوان داشت: مردم ایران اسلامی لایق خدمت و تلاش‌های هر چه بیشتری هستند و باید کارها را در زمینه ایجاد شرایط هر چه بهتر برای رشد و اعتلای جامعه دوچندان کنیم.

سالاری در ادامه اظهارات خود به مصوبه ۸ اردیبهشت ماه امسال در شورای شهر مبنی بر ایجاد تعاونی چندمنظوره توسعه عمران شهری اشاره کرد و گفت: این مصوبه شورای شهر به فاصله دو هفته در فرمانداری بندرعباس به تأئید رسید و سپس به شهرداری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مشابه این شرکت تعاونی در بسیاری از استان‌های کشور و از جمله در بسیاری از مراکز استان‌ها تشکیل شده و منشأ خدمات بسیاری برای مردم و سرعت دادن به توسعه شهری بوده و اکنون مقدمات ایجاد آن در شهرداری بندرعباس آماده شده است.

رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های این شرکت تعاونی می‌توان در حوزه عمران شهری، سرمایه‌گذاری، خرید سهام بنگاه‌های اقتصادی، تملک بافت‌های فرسوده و … برای آبادانی شهر استفاده کرد و مقرر شده تا شهردار بندرعباس از سوی هر کدام از پرسنل شهرداری مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را به عنوان سرمایه این شرکت واریز کند.

سالاری ابراز امیدواری کرد که هیأت امنای این شرکت سریعتر تشکیل شده و هیأت مدیره آن تعیین شوند تا فعالیت‌های اجرای این شرکت تعاونی آغاز شود.

وی همچنین از شهردار و معاونان شهردار بندرعباس خواست تا با توجه به سهمیه ۵۰ هزار نفری تعیین شده از سوی وزارت کشور برای تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و پیمانی، هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای تبدیل وضعیت افراد واجدالشرایط انجام دهند تا در شمول سهمیه وزارت کشور قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار