رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر : 6095
  • چاپ خبر : افزایش  ۱۲ درصدی بودجه نسبت به متمم بودجه سال جاری شهرداری کرج

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با بیان اینکه کل بودجه سال ۹۶ شهرداری کرج حدود ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان است، گفت: این بودجه نسبت به متمم بودجه سال جاری حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شورانیوز ازکرج ، حجت‌الله غلامرضایی اظهار داشت: بودجه سال ۹۶ شهرداری کرج به ۶۵ درصد پروژه‌های عمرانی و ۳۵۵ درصد کارهای جاری اختصاص دارد که در شورای شهر به تصویب می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کل بودجه سال ۹۶ حدود ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان است، افزود: این بودجه نسبت به متمم بودجه سال جاری حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با تاکید به تعیین تکلیف قطار‌شهری کرج در انتهای سال گفت: اعضای شورا و مدیریت شهری کرج هیچ‌گونه خصومتی با شرکت سابیر ندارند ولی انتظار آن‌ها از این شرکت در برنامه زمان‌بندی شده بیشتر از مقدار بوده است.

غلامرضایی با بیان اینکه پیمانکارهای بسیاری در حال حاضر وجود دارند که پروژه قطار شهری کرج را به‌صورت تهاتر انجام دهند، افزود: با تعیین تکلیف سابیر و برپایی مناقصه از ضرر و زیان‌های به‌‌وجود آمده به شهر و مردم جلوگیری می‌شود.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد:کار شرکت سابیر به استاندار واگذار شده است ‌که در این واگذاری شرایط جدید برای سابیر در نظر گرفته شده ‌و شرکت سابیر در چند روز آینده نسبت به این شرایط باید نظر خود را اعلام کند.

غلامرضایی با تاکید بر وجود بافت‌های فرسوده در کرج و وجود دو گسل شمال و جنوب و همچنین خطر نسبی زلزله در شهر گفت: با تشویق و ترغیب مالکین بافت‌های فرسوده و کم کردن ۸۰ تا ۱۰۰ درصد عوارض می‌توان تا حدودی از این خطرات جلوگیری کرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با تاکید بر‌اینکه ۷۷۶ هکتار بافت فرسوده در شهر کرج وجود دارد، بیان کرد: نامه‌ای تحت عنوان برگزاری جلسه‌ای با عوامل آتش نشانی، مدیرعامل سازمان موتوری، مدیر خدمات شهری و شهردار کرج در ارتباط با نیازها و کمبودهایی که در سازمان‌ها و معاونت‌ها در زمان وقوع حادثه وجود دارد، نوشته شده تا در زمان تعیین بودجه سال جدید برای کمبودهای این سازمان‌ها بودجه‌ای‌ در نظر گرفته شود.

وی افزود: این نامه به رئیس شورای شهر کرج ارجاع داده شده و در صحن علنی شورا نیز قرائت شده است تا با این کار از بروز چنین حوادثی در سطح شهر جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار