رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر : 6074
  • چاپ خبر : یکی از مدیریت های موفق سال های اخیر استان فارس ریاست علوم پزشکی استان بوده است

زین العابدین عرب در دویست و دومین جلسه علنی شورا شهر شیراز ضمن تقدیر از حضور مردم در حماسه با شکوه ۲۲ بهمن لازم است بگویم من با دیدن این صحنه به خود بالیدم که در شهری هستم که مردمانی اینچنین غیور و منسجم و همصدا با رهبر دارد که برای سرکوبی یاوه گویان به ویژه آمریکا اینطور ولایتمدارانه در عرصه های مختلف حضور یافتند.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، زین العابدین عرب در دویست و دومین جلسه علنی شورا شهر شیراز ضمن تقدیر از حضور مردم در حماسه با شکوه ۲۲ بهمن لازم است بگویم من با دیدن این  صحنه به خود بالیدم که در شهری هستم که مردمانی اینچنین غیور و منسجم و همصدا با رهبر دارد که برای سرکوبی یاوه گویان به ویژه آمریکا اینطور ولایتمدارانه  در عرصه های مختلف حضور یافتند.
وی همچنین افزود ،  پس از نامگذاری تقاطع سه سطحی غیر همسطح به نام شهیدان یغمور، متعاقباً شورای اسلامی شهر شیراز طی مصوبه ای اصلاحی و با رضایت خانواده گرانقدر آن شهیدان نسبت به اصلاح و جابه جایی نامگذاری پیشین خود اقدام نمود و مقرر شد تقاطع غیر همسطح بلوار باهنر به شهرک فرهنگیان (که بنا بود به صورت ستاره دار یعنی با اولویت ویژه و حداکثر تا پایان سال ۹۶ اجرا شود)  به نام شهیدان مغمور نامگذاری شود. ضمناًطبق مصوبه شورا باید تصویر و زندگی نامه شهدا در قالب یک تابلو وزین در کنار هر پروژه نصب شود، اما متأسفانه تا کنون اقدامی در رابطه با موارد فوق نسبت به پروژه مذکور انجام نشده است که انتظار می رود شهرداری ادر این خصوص تسریع لازم را به عمل آورد.
این عضو شورای شهر شیراز افزود ، موضوع دوم تأکید بر همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه توسعه شهر شیراز می باشد. دعوت از وزرا و معاونین ریاست جمهوری جهت حضور در شیراز و توجه به معضل بیکاری، تکمیل پروژه قطارشهری، ساماندهی کمربندی و بافت فرسوده شیراز، می تواند راهکارهای مفیدی پیش روی متولیان قرار دهد. همچنین حضور منظم و مداوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای شهر و کمیسیون های مربوطه، می تواند در اخذ مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی مؤثر باشد.
یکی از مدیریت های موفق سال های اخیر استان فارس ریاست علوم پزشکی استان بوده است که با عمکرد مثبت خود، رتبه های برتر بسیاری را برای شهر شیراز و استان فارس در زمینه های مختلف پزشکی رقم زده است.
توسعه تجهیزات پزشکی، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین، کسب رتبه اول کشور اجرای برنامه عملیات در حوزه درمان و رتبه برتر در اجرای دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد، افزایش تعداد ۲۰۴ تخت اعصاب و روان و…  طی ۸ سال اخیر از افتخارات کسب شده توسط این حوزه می باشد که شایسته تقدیر است. جا دارد مسؤولین ارشد استان از این مدیر شایسته که با به کارگیری بخش خصوصی و استفاده بهینه از ظرفیت خیرین حوزه سلامت و درمان و احداث بیمارستان اقدامات بی نظیری را انجام داده است، تقدیر کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار