رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر : 6065
  • چاپ خبر : مکانیزه کردن ایستگاه‌های اتوبوس درقزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مکانیزه کردن ایستگاه‌های اتوبوس این شهر با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی افزایش یابد.

‌به گزارش شورانیوز از  قزوین ، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضای شورا، مدیران شهرداری قزوین و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس باید به منظور ارائه خدمات به شهروندان قزوینی مکانیزه شود، اظهار داشت: تعداد چنین ایستگاه‌هایی در سطح شهر قزوین کم است و باید با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات‌دهی به مردم افزایش یابد.

حکمت‌الله داوودی افزود: احداث چنین ایستگاه‌هایی باید در مناطق پرتردد شهر قزوین افزایش یابد تا تعداد بیشتری از شهروندان قزوینی از امکانات آن‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ساخت ایستگاه‌های اتوبوس مکانیزه موجب می‌شود در فصل زمستان و تابستان امکانات گرمایشی و سرمایشی به مردم ارائه شود و همین امر موجب افزایش رضایتمندی آن‌ها می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های اتوبوس عنوان کرد: در طراحی و اجرای این ایستگاه‌ها باید از شهرهای کلان که در ساخت آن‌ها موفق بوده است، الگوبرداری کرد تا بتوانیم با کیفیت مطلوبی در سطح شهر قزوین احداث کنیم.

داوودی بیان کرد: همچنین باید تعداد خرید اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در شهر قزوین ارتقا یابد تا زمان انتظار مسافر برای سوار شدن به وسیله نقلیه که ۱۰ دقیقه است، کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با اشاره به اینکه باید در ایستگاه‌های اتوبوس به رعایت نظافت توجه ویژه‌ای شود، گفت: برخی از ایستگاه‌های شهر در این خصوص وضعیت مطلوبی ندارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی از مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه خواست، تا توجه به نظافت ایستگاه‌های اتوبوس را در دستور کار خود قرار دهد تا شهروندان قزوینی بتوانند به نحو مطلوب از این ایستگاه‌ها استفاده کنند.

وی از خدمات ارزنده مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه به شهروندان قزوینی تقدیر کرد و گفت: باید این خدمات در تمام مناطق شهر قزوین یکسان باشد تا در توزیع امکانات شهری عدالت رعایت شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار