رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
  • کد خبر : 6052
  • چاپ خبر : لزوم توجه شهرداری اردبیل به نوسازی بافت‌های فرسوده شهری

عضو شورای شهر اردبیل گفت: توجه به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه شهر باید مورد توجه شهرداری اردبیل باشد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، سلامت صفری اظهار داشت: در آستانه پیشنهاد بودجه شهرداری اردبیل برای سال آینده قرار گرفتیم که امیدواریم بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل واقع‌بینانه تنظیم شود چرا که معمولا این بودجه هر ساله به طور کامل تحقق نمی‌ِیابد و در بعضی‌ سال‌های به کمتر از ۵۰ درصد تحقق نیز رسیده است.

وی گفت: باید توجه شود که در بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل، هدایت منابع مالی در بخش‌های فنی و عمرانی معطوف به پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام سالجاری باشد که برای رعایت و رضایت شهروندان از اقدامات شورای شهر و شهرداری اردبیل،‌ باید سرفصل‌های بودجه سال ۹۵ شهرداری حذف نشده و در راستای تحقق آن‌ها اقدام لازم صورت بگیرد.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: توجه به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات مناطق حاشیه شهر، رسیدگی به بحث ممیزی املاک، بازگشایی معابر و مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان از جمله مواردی است که در تدوین و تنظیم بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل باید مورد توجه باشد.

احداث، تکمیل و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل ضرورت دارد

صفری با اشاره به اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل نیازمند تجهیز هستند، تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری به ویژه در حوزه فعالیت سازمان آتش‌نشانی اردبیل،‌ احداث،‌ تکمیل و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی در اردبیل ضرورت دارد که باید این موضوع در بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل لحاظ شود.

وی بیان کرد: در بخش فضای سبز، توسعه فضای سبز شهری در زیرفصل خدمات شهری باید ملاحظه شده و جداسازی شبکه آبیاری فضای سبز با آب شرب و نیز مکان‌یابی و احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی باید مورد توجه شهرداری اردبیل باشد.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر اردبیل، گفت: حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر اردبیل باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است که شهرداری اردبیل باید اقدامات لازم را در راستای مبارزه و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر اردبیل انجام دهد.

صفری افزود: سالانه حدود ۲۷ میلیارد تومان برای فرآیند جمع‌آوری زباله توسط شهرداری اردبیل اعتبار هزینه می‌شود ولی رضایت مناسبی در این حوزه وجود ندارد که با توجه به اینکه ۱۰ درصد کل بودجه شهرداری اردبیل در این حوزه صرف می‌شود، باید برای مدیریت بهینه این فرآیند چاره‌اندیشی شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار