رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر : 6008
  • چاپ خبر : از بابت حمام تاریخی نوبر تاکنون ریالی به شهرداری پرداخت نشده است

محمد باقر لطفی با بیان اینکه نظارت بر اجرای صحیح طرح ها و اصلاح قراردادها از جمله کارهای این کمیسیون است، افزود: رسیدگی به پرونده پارک بزرگ تبریز، ورزشگاه شهید قویدل و حمام تاریخی نوبر از جمله پرونده های مورد رسیدگی در این کمیسیون است.

به گزارش شورانیوز از تبریز، محمد باقر لطفی  با بیان اینکه نظارت بر اجرای صحیح طرح ها و اصلاح قراردادها از جمله کارهای این کمیسیون است، افزود: رسیدگی به پرونده پارک بزرگ تبریز، ورزشگاه شهید قویدل و حمام تاریخی نوبر از جمله پرونده های مورد رسیدگی در این کمیسیون است.
وی مشکل در محاسبات و اجرای طرح را از جمله موارد رسیدگی در طرح های پارک بزرگ تبریز و ورزشگاه شهید قویدل اعلام و اظهار کرد: مشکل پرونده حمام تاریخی نوبر نیز واگذاری آن به شخصی است که این مکان را به رستوران تبدیل کرده و تاکنون حتی ریالی از بابت سرقفلی به شهرداری پرداخت نکرده است.
لطفی، مدیریت ضعیف، مشکل در مسیر گشایی طرح ها، کمبود فضای سبز و کندی روند اجرای طرح های حمل و نقل عمومی را از عمده مشکلات این شهر اعلام کرد و ادامه داد: اقدام شایسته ای در جهت توسعه ورزش همگانی در این شهر انجام نشده و شهرداری بیشتر به ورزش حرفه ای توجه می کند.
وی توجه بیشتر به ورزش همگانی برای ایجاد شهری پویا و پرنشاط، ایجاد پارک های محله ای و کتابخانه های عمومی در نقاط مختلف و کم برخوردار شهر را از نیازهای تبریز اعلام کرد.
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی تبریز، تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای رشد و رونق صنعت گردشگری این شهر دانست و گفت: در این خصوص کم کاری و تنها به نصب بنر اکتفا شده و باید در این زمینه دستگاه های ذیربط با همکاری شهرداری اقدام های لازم را انجام دهند.
لطفی، افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام، زیبا سازی و اصلاح چهره شهر و اجرای طرح های جذب گردشگری از جمله ضرورت های تبریز ۲۰۱۸ است.
وی با انتقاد از نبود روحیه مناسب در شهرداری برای استفاده از متخصصان واقعی و دانشگاهی در اجرای طرح ها اظهار کرد: باید در اجرای طرح های مختلف در سطح شهر از توان نیروهای متخصص و علمی استفاده شود.
لطفی، بر ضرورت اجرای مدیریت واحد شهری، تکریم پررنگ ارباب رجوع در شهرداری، تمرکز بودجه و توزیع عادلانه بودجه و خدمات در نقاط مختلف شهر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار