رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
  • کد خبر : 5989
  • چاپ خبر : آوای بازار، آوای خدمت رسانی

شهردار کرج، احداث بازار روزها در سطح شهر را از اولویتهای مدیریت شهری کرج به منظور فراهم آوردن رفاه حال شهروندان جهت تهیه اقلام و مایحتاج روزانه با کیفیت و قیمت مناسب دانست و گفت: حذف واسطه های غیرضروری به منظور جلوگیری از افزایش نرخ اقلام و خدمت مستقیم به شهروندان، مهم ترین هدف ایجاد بازار روزهاست.

به گزارش شورانیوز از کرج، علی ترکاشوند در حاشیه افتتاح و آغاز به کار بخش “آوای بازار” در رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج اظهار داشت: بازارهای روز جهت عرضه مستقیم مایحتاج روز مره شهروندان اعم از میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی، کالاهای بازرگانی در نقاط مختلف شهر احداث شده و این امر نقش بسزایی در رفاه حال شهروندان دارد.
وی، تنوع و کاهش قیمت کالا، جلوگیری از فروش کالاهای غیر استاندارد و تثبیت قیمت اجناس مورد نیاز شهروندان در مناطق مختلف شهری را از مزایای استفاده از بازار روزها ذکر و عنوان کرد: با احداث بازار روزها از افزایش واحدهای صنفی فاقد کیفیت نیز جلوگیری می شود.
وی، ایجاد فضای رقابتی بین غرفه داران بازار روز در ارائه محصولات با کیفیت را یکی از اولویت های مدیریت شهری کرج برشمرد و عنوان کرد: این بازارها به صورت روزانه توسط بازرسین از نظر کیفیت محصولات، قیمت ها و میزان رضایت مردمی بررسی و نظارت می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده مهمترین اصل در مجموعه بازارهای روز کرج، کیفیت بالا و قیمت مناسب است.
شهردار کرج، از دیگر مزیت بازار روزها به کاهش آلودگی هوا و کمک به بهبود ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: در صورتی که در هر منطقه بازار روز احداث شود، مردم برای تهیه مایحتاج روزانه خود نیاز به سفرهای درون شهری پیدا نمی کنند و در نتیجه استفاده کمتر از خودروها موجب کاهش آلودگی هوا و ترافیک می شود.
آوای بازار، آوای خدمت رسانی
ترکاشوند در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی آوای بازار توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج و روابط عمومی یاد کرد و افزود: آوای بازار مردم را در جریان روند اقدامات انجام شده در بازارها، قیمت اقلام مصرفی و … قرار می دهد.
این مسئول با اشاره به اینکه اعلام خدمت رسانی نشانه نبود ضعف در یک نهاد است و آوای بازار این خدمات را به گوش شهروندان می رساند، گفت: با توجه به اینکه عملکرد غرفه داران بازارهای روز به صورت روزانه رصد می شود، نقص در عملکرد نیز کمتر مشاهده می شود و این مهم نقطه قوت مدیریت شهری در حوزه میادین است.
وی در پایان ضمن تقدیر از تعامل مشترک اداره کل ارتباطات شهرداری کرج و روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار اظهار امیدواری کرد: امید می رود در آینده ای نزدیک شاهد افزایش این تعاملات و گستردگی خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار