رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
  • کد خبر : 5984
  • چاپ خبر : اگر هرنهادی بخواهد به صورت جداگانه وارد شوددچار تداخل مسئولیت ها وموازی کاری های اداری می شویم

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با اشاره به کمیته حقیقت یاب تشکیل شده توسط دولت بیان کرد: از نظر فنی، علمی و مدیریتی درباره هر اتفاقی که در کشور می افتد، باید از مسئولین مربوطه سوال پرسیده شود.

به گزارش شورانیوز از تهران ،  اقبال شاکری با اشاره به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره حادثه پلاسکو توسط دولت گفت: اگر تحقیقات حول محور اطفای حریق بوده طبیعتا آتش نشان ها بهترین پاسخگو هستند و اگر پیرامون مدیریت بحران سوالاتی پیش آمده، ستاد عملیات بحران باید بررسی های لازم را انجام دهد. اینکه دولت بخواهد چند نفر از کارشناسان حوزه مختلف را که از اصل ماجرا دور بوده اند به عنوان کمیته حقیقت یاب انتخاب نماید، طبیعتا غیر علمی بوده چرا که این افراد تازه می خواهند وارد ماجرا شده و به زوایای مختلف حادثه بپردازند.

اقبال شاکری همچنین به نقش شورای شهر به عنوان نزدیک ترین نهاد ناظر پیرامون حوادث شهری اشاره کرده و افزود: نزدیک ترین واحد مسئول در زمینه مسائل شهری، شورای شهر بوده و اگر کمیته ای کارشناسی برای حوادث شهری شکل گیرد باید زیر نظر شورای شهر باشد. اتفاقا در جلسه ای که در شورای شهر داشتیم پیشنهادی به آقای چمران داده شد که طبق این پیشنهاد همه کمیته های ایجاد شده پیرامون حادثه پلاسکو، نتایج بررسی های خود را به شورای شهر ارائه دهند تا ما به صورت تجمیعی در اختیار مردم قرار دهیم. اگر هرنهادی همچون دولت بخواهد به صورت جداگانه وارد این مساله شود طبیعتا دچار تداخل مسئولیت ها وموازی کاری های اداری می شویم.

وی تشکیل کمیته ملی حقیقت یاب توسط دولت را پیرامون حادثه پلاسکو، بی دلیل خوانده و افزود: اگر قرار باشد دولت به خاطر هر اتفاقی یک کمیته ملی تشکیل دهد، باید برای مسائلی همچون سیل سیستان و بلوچستان، حادثه قطار سمنان و مشهد، قطع برق در شمال کشور و دیگر مسائل نیز کمیته ملی حقیقت یاب تشکیل شود و طبیعتا چنین چیزی ممکن نبوده و توان دولت را بیهوده از بین می برد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار