رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
  • کد خبر : 5941
  • چاپ خبر : لزوم فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب گردشگران در سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: سنندج جاذبه‌های گردشگری و توریستی زیادی دارد و ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی این جاذبه‌هاست لذا باید زمینه‌های لازم برای جذب گردشگران در سنندج را فراهم کرد.

به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی شنبه شب در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سنندج که با حضور شهردار و معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری برگزار شد، اظهار کرد:‌ آماده‌سازی و زیباسازی سطح شهر برای استقبال از سال نو یکی از مهم‌‌ترین فعالیت‌های شهرداری در اواخر سال است.

 وی تصریح کرد: شهر سنندج همه ساله در ایام نوروز  پذیرای خیل عظیمی از مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی مردمان استان کردستان، مهمان‌نواز بودن است که باید با خدمات‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی این ویژگی بارز حفظ شود.

شریعتی گفت: مدیران و کارکنان شهرداری در راستای اجرایی نمودن برنامه‌های نوروزی باید طوری عمل کنند که در دیگر فصول سال شاهد افزایش آمار مسافران باشیم.

وی افزود: استان کردستان و شهر سنندج دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی است و ایام نوروز بهترین زمان ممکن برای معرفی این جاذبه‌ها به مردم سراسر کشور است لذا باید زمینه‌های لازم برای جذب گردشگران را فراهم کرد.

*ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در سنندج

شریعتی تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی مناسب برای آماده‌سازی سطح شهر و ایجاد زیرساخت‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ابراز امیدواری کرد، با تدابیر لازم و هماهنگی تمامی واحدهای تابعه شهرداری بتوانیم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی خاطره خوشی برای مهمان نوروزی رقم بزنیم.

گفتنی است در این جلسه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری برنامه خود را در زمینه استقبال سال نو ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار