رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
  • کد خبر : 5934
  • چاپ خبر : تصویب بودجه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: بودجه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با رای اکثریت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش شورانیوز از قزوین، حسین صلح‌جو  در جلسه اعضای شورای شهر قزوین اظهار داشت: اعضای شورای شهر قزوین با جلسات فشرده در حال بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین به تصویب پارلمان محلی رسیده است.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: در جلسه اعضای شورای شهر قزوین بودجه سازمان آتش نشانی، مدیریت پسماند، فضای سبز و میادین میوه و تره بار قزوین به تصویب رسید.

صلح جو بیان کرد: همچنین بودجه فناوری اطلاعات و کمک‌های شهرداری به سازمان‌های فوق در ردیف جاری و عمرانی تصویب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور حماسه‌ای مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: بسیاری از انقلاب‌های دنیا با عمرهای متفاوتی به مردم دنیا عرضه شده و از این رو دنیا انتظار دارد عمر انقلاب اسلامی تعیین شده باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی از سوی مردم به عنوان یک حکومت اسلامی دائمی و همیشگی انتخاب شده است و نمی‌توان عمری برای پایان آن به شمار آورد.

عضو شورای شهر قزوین گفت:مسیر انقلاب اسلامی و انتخاب آن مسری است که برای همیشه از سوی ملت شریف ایران انتخاب شده است و هر ساله در مناسبت‌های گوناگون این انتخاب و این پایبندی از سوی مردم ایران تجدید می‌شود.

صلح‌جو خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلاتی هم در ایران برای مردم وجود دارد اما این مشکلات هیچ گاه سبب نمی‌شود تا مردم درست از آرمان‌های خود بکشند.

وی با اشاره به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عنوان کرد: مردم ایران تصمیمی سرنوشت‌ساز برای همیشه زندگی خود و حکومت خود گرفتند و آن آری گفتن به جمهوری اسلامی بود و امروز هم بعد از گذشت ۳۸ سال هنوز از این آرمان دست نکشیده‌اند.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تجدید دوباره این آرمان و بیعت دوباره با آن است که مردم با حضور خود به دنیا نشان دادند که برای همیشه در مسیر انقلاب و اسلام قدم گذاشته‌اند.

صلح‌جو افزود: ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه از این شعار خود عدول نخواهد کرد و اگر لازم باشد برای رسیدن به این آرمان تا پای جان مبارزه می‌کند.

وی همچنین با اشاره به شهدای عزیزما در طول انقلاب و دفاع مقدس گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار