رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
  • کد خبر : 5927
  • چاپ خبر : تردد دریایی به جزیره قشم از بندرلنگه توسط مسؤولین شهرستان بندرلنگه پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه گفت: صدور مجوزات، رایزنی‌ها و زیرساخت‌های لازم در خصوص تردد دریایی به جزیره قشم از بندرلنگه توسط مسؤولین شهرستان بندرلنگه پیگیری شوند چرا که این خواسته بحق مردم این منطقه است.

به گزارش  شورانیوز از بندرعباس ، محمود شریفی ، اظهار داشت: بندرلنگه دارای پتانسیل‌ بالایی در صنعت گردشگری و توریست است که دراین خصوص نیز زیرساخت‌هایی از قبیل پارک‌های ساحلی با امکانات رفاهی در این شهر احداث شده است.

وی افزود: با توجه به وجود پتانسیل دریا در این بندر، یکی از ملزومات ما توجه به صنعت گردشگری و توریسم علی‌الخصوص گردشگری دریایی در این منطقه است که می‌توان گفت زیر ساخت‌های آن نیز از گذشته در بندرلنگه موجود است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه اضافه کرد: گردشگری دریایی با هدف تردد بین جزایر و یا بنادرخلیج فارس، فرصت مغتنم و بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این بندر تاریخی است.

شریفی با تقدیراز تلاش‌های دولت در جهت رفاه مردم این منطقه، با درخواست ازمسؤولین شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: صدورمجوزات، رایزنی‌ها و زیرساخت‌های لازم در خصوص تردد به جزیره قشم از بندرلنگه توسط مسؤولین شهرستان بندرلنگه صورت گیرد چرا که این خواسته بحق مردم این منطقه و توسعه گردشگری دریایی است.

وی در پایان یادآورشد: همه ساله شهرستان بندرلنگه میزبان تعداد زیادی ازمیهمانان نوروزی است، همچنین این مسیر پرترددترین مسیرجهت عزیمت به جزیره کیش از مسیر دریا در استان هرمزگان است که امسال نیز شهرداری وشورای اسلامی بندرلنگه آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار