رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر : 5895
  • چاپ خبر : انتقاد عضو شورای شهر اصفهان بخاطر حضور قالیباف/محلات کم برخوردار زیباسازی شود

انتقاد عضو شورای در خصوص انتخاب سخنران ویژ‍ه مراسم ۲۲ بهمن اصفهان تا لزوم اجرای طرح‌های زیباسازی در محلات کمتر برخوردار شهر اصفهان از جمله نطق و تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی بود.

به گزارش شورا نیوز، سردار کریم نصر اصفهانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب تذکری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: از حضور مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف اصفهان در حماسه روز ۲۲ بهمن که به اذعان رسانه های خارجی به ویژه CNN مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مخصوصاً رئیس جمهور جدید آمریکا آقای ترامپ بود، تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین از مردم ولایتمدار که به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای لبیک گفتند تشکر می کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما شرمنده این مردم هستیم و با توجه به این موضوع مسئولین نظام و مدیریت شهری باید در خدمت آنها باشیم و خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع و تسریع در کار مردم حداقل کاری است که می توان کرد.

وی ادامه داد: حلقه چهارم حفاظتی از اولویت های مهم اصفهان است و دلیل آن هم مشکل احداث پل مقابل خیابان صاحب روضات در حلقه سوم که اشباع شده و از اشباع هم گذشته است و با توجه به این موضوع از مسئولین دولتی و مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم با توجه به اینکه بودجه سال ۹۶ کشور در دستور کار است درخواست بودجه برای احداث این حلقه را دارم.

طرح ترافیکی شهر اصفهان برای روزهای پایانی سال تدوین شود

فتح‌الله معین، رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی با انتقاد از عدم توجه برخی از مسئولان برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در خصوص انتخاب سخنران وی‍ژه این مراسم در اصفهان اظهار داشت: اصرار بر حضور فردی که مورد اجماع عموم نیست کاری ناصحیح است که باعث ایجاد نگرانی می‌شود.

وی همچنین به لزوم توجه به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اصفهان تا قبل از پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: تحقق این امر بیانگر عملکرد خوب شهرداری در سال ۹۵ است که ضروری است مورد توجه باشد.
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تدوین برنامه جامع ترافیکی برای روزهای پایانی سال جاری نیز امری مهم است، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در سال‌های گذشته با مشکلات مختلفی در این زمینه در شهر اصفهان روبرو بودیم که ضروری است امسال اقدامات پیشگیرانه را داشته باشیم.
بودجه ۹۶ شهرداری با توجه به تحقق بودجه ۹۵ مصوب شود

سید احمد عاملی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان هم با اشاره به اینکه بودجه شهرداری اصفهان باید مطابق با تورم موجود در کشور مصوب شود، اضافه کرد: یکی دیگر از شاخص‌های تصویب بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۶ باید میزان تحقق این بودجه در سال ۹۵ باشد که این بودجه در سال گذشته کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اعمال مدیریت هزینه و درآمد در بودجه ۹۶ شهرداری اصفهان نیز باید مورد توجه وی‍ژه قرار گیرد، اضافه کرد: از این رو این روند باید در همه پروژه‌ای شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تخصیص اعتبار عمرانی برای پروژه‌های بزرگ عمرانی فعال باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: از تخصیص اعتبار برای پروژه‌های جدید باید تا جایی که امکان دارد خودداری کرد.
لزوم توجه به زیباسازی در محلات کمتر برخوردار اصفهان

ندا واشیانی پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی ضمن قدردانی از مردم اصفهان برای حضور حماسی در مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: همچنین از حضور ارزشمند بانوان در راهپمایی روز گذشته به صورت ویژه تشکر می کنیم که حضرت امام خمینی (ره) در مورد آنها فرمودند چه افتخاری بالاتر از این که زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستمکار سابق و پس از سرکوبی آن، در مقابل ابرقدرت ها و باستگان آنها در صف اول ایستگادگی و قاومتی از خود نشان دادند که در هیچ عمری چنین مقاومتی و چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: شهر ارزنده ترین دستاورد هنری انسان است و به عنوان تبلور، کالبدی آمیزه ای از فرهنگ و طبیعت هویتی ویژه ای دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه سیما و منظر هر شهری گویای فرهنگ، ارزش ها و نگرش های مردم آن شهر است، ادامه داد: همچنین سیما و منظر هر شهری امروزه به عنوان یکی از مؤلفه های جذب گردشگر و ارتقای کیفیت زندگی بهتر شهروندان و افزایش تعلق خاطر آنها به شهر محسوب می شود.

واشیانی پور تاکید کرد: ما در سال ۹۵ شاهد اجرای پروژه های خوبی از سوی سازمان زیباسازی بودیم که سیما و منظر شهر اصفهان را به نحو احسنت تغییر داد و رضایت حداکثری مردم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه شورای چهارم کار خود را با رویکرد محرومیت زدایی آغاز کرد و قدم های مثبتی را در این زمینه برداشت، افزود: در حال حاضر یکی از تقاضاهای مردم محلات محروم است که برای سال ۹۶، پروژه های زیباسازی در محلات آنها اجرایی شود و امیدواریم پروژه های زیباسازی در سال ۹۶ در محلات محروم اجرا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درخواست بنده از سازمان زیباسازی شهرداری این است که برای سال جدید توجه ویژه ای به محلات محروم داشته باشد که خدایی ناکرده این تصور غلط که همیشه تمام امکانات و پروژه های زیباساز متوجه مرکز شهر و مناطق برخوردار است، تقویت نشود.
بودجه رینگ چهارم ترافیکی اصفهان در بودجه ۹۶ دولت محقق شود

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار